Hop til indhold
deralte

Hovsa min pc er ikke anonym

Recommended Posts

Efter opdateringen skal jeg ikke - som jeg foretrækker - logge på hver gang jeg besøger eroguide. Når jeg skriver adr.: eroguide.dk og trykker enter er jeg automatisk logget ind. Det bryder jeg mig ikke om, da der er andre end mig, der bruger min pc. Kan jeg få lidt hjælp?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter opdateringen skal jeg ikke - som jeg foretrækker - logge på hver gang jeg besøger eroguide. Når jeg skriver adr.: eroguide.dk og trykker enter er jeg automatisk logget ind. Det bryder jeg mig ikke om, da der er andre end mig, der bruger min pc. Kan jeg få lidt hjælp?

Du er ikke alene. Se evt. mine genvordigheder med lille EG.

Mon ikke det lykkes hen ad vejen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter opdateringen skal jeg ikke - som jeg foretrækker - logge på hver gang jeg besøger eroguide. Når jeg skriver adr.: eroguide.dk og trykker enter er jeg automatisk logget ind. Det bryder jeg mig ikke om, da der er andre end mig, der bruger min pc. Kan jeg få lidt hjælp?

​Har du prøvet at logge ud?

Det gør jeg sjældent, så når jeg åbner adressen, er jeg straks på. Skal min computer imidlertid stå "alene" og ubevogtet i et stykke tid, logger jeg ud. Så skal der nelig logges ind, når man næste gang besøger EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er ikke den store PC expert, men der er også et "flueben" (HVIS DET ER DER) i indstillinger, der skal fjernes tror jeg.

En lille rubrik der hedder "husk mig", der skal ikke være et flueben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Har du prøvet at logge ud?

Det gør jeg sjældent, så når jeg åbner adressen, er jeg straks på. Skal min computer imidlertid stå "alene" og ubevogtet i et stykke tid, logger jeg ud. Så skal der nelig logges ind, når man næste gang besøger EG.

​Er det for at forstanderinden ikke skal kunne læse med? ;)
Undskyld, jeg kunne ikke dy mig.

Til trådstarter: Det kan også være en indstilling som admin skal aktivere, før den fungerer.
Det ved jeg nogle forumsoftwares kræver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gør noget helt andet. Jeg bruger "private browsing", som det hedder i Firefox-browseren. De andre store browsere har noget lignende, det hedder bare noget andet. Så husker den absolut intet om besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger altid de nye muligheder for anonym net adgang som alle nyere browser har (explore: sikerhed->InPrivatBrowsing) (Chrome: Inkognito vindue) dermed kan ingen følge med i hvilke sider jeg besøger og login oplysninger er altid glemt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...