Hop til indhold
TommyHansen

Et besøg i swingerklubben

Recommended Posts

 

I lørdags var jeg gæst i en swingerklub i Danmark.

 Der var indbudt til en "Flere mænd om en kvinde"-aften, uden at det dog var direkte GB.

Det var en spændende oplevelse. Det var 10-12 kvinder og omkring 20 mænd til stede.

De yngste var et københavnerpar i starten af tyverne, som startede med at sætte sig i spa-badet på terrassen, hvor jeg fik lov til at sidde sammen med dem. 

Pigen var en køn, buttet pige med dejlige bryster. Dem fik jeg lov til at lege lidt med senere. Men ikke andet end det.

Parret bollede alene to gange i et separat rum, men ville ikke deltage i noget fællesleg. Desværre.

Jeg er jo en hund efter ung fisse. 

En ung slank pige rendte splitternøgen rundt hele aftenen, og på et tidspunkt fik hun tantramassage på en briks og jamrede sig voldsomt af fryd og orgasme i meget lang tid. Det var fantastisk at se og høre på.

En anden kvinde blev kneppet på skift af fire-fem mænd på fællesmadrassen, og fik som afslutning en sprøjteorgasme så voldsom, at jeg blev ramt af strålerne, selv om jeg stod bag ved hendes hoved.

Så var der en skøn og frodig dame som fik så meget pik, at man ikke drømmer om det. Hun var helt væk til sidst.

Fem-seks mænd var nok oppe i hende. Både forfra og bagfra. Hende sluttede jeg med at sprøjte ud over sammen med tre andre mænd, efter vi havde slikket hende og givet hende fingerorgasme mange gange.

Forinden var jeg blevet suttet af tre dejlige damer i aftenens løb uden at komme.

Det var en fin aften. Hele huset duftede gennemtrængende af sperm og kvindesafter. En herlig duft.

Om søndagen ville min veninde høre alt om mine oplevelser, men hun havde svært ved at slippe væk fra sin datter. Men til sidst endte det med, at vi mødtes et par timer på McDonalds, hvor hun fik det hele genfortalt.

Jeg opfordrede hende selvfølgelig til at prøve at tage med mig, så hun kunne prøve at få mere sex end de tre-minutters samleje som hendes kæreste giver hende, og som hun brokker sig over konstant.

Ak, ja. Det paradoksale er, at hun siger, at hun gennem mig får udlevet sine sexfantasier. 

Men allerhelst ville jeg bare gerne dyrke sex med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder som en dejlig aften Tommy... og lyder som en god debut - der er ikke mange der deltager aktivt i legene allerede første gang de er på besøg.

Jeg har selv adskillige gode oplevelser bag mig i både swinger- og sexklubber.

God fornøjelse med din videre færd i denne verden Tommy!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert noget gris Tommy ! haha. Det lød til du havde en god aften, skulle din veninde mangle pik sig bare til :D

​Tak, Nille - min veninde mangler pik hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en dejlig aften Tommy... og lyder som en god debut - der er ikke mange der deltager aktivt i legene allerede første gang de er på besøg.

Jeg har selv adskillige gode oplevelser bag mig i både swinger- og sexklubber.

 

​Tak Bono

Det er bestemt heller ikke sidste gang jeg skal derud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en god aften i en swingerclub. Men desværre ikke altid man kan være så heldig.

Og husker også første gang jeg var i swingerclub. Da jeg endelig fik taget mig sammen til at deltage i løjerne var det for sent og så måtte jeg klare det selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Og husker også første gang jeg var i swingerclub. Da jeg endelig fik taget mig sammen til at deltage i løjerne var det for sent og så måtte jeg klare det selv :D

​Surt show, James Bond - men det er jo op til en selv hvor aktiv man vil være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er godt med dig, Nille. Du hører vist til kneppe-adelen herinde.

Tror nu der er mange , der ikke kan, vil eller tør stå ved de er "kneppe- adelen agtige... Nille siger bare tingene højt, så her ligger forskellen nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så kommer spørgsmålet: "Hvad er kneppe-adelen"? Dem der knepper med hvide parykker på? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Åbenbart :)

​Kneppe-adelen er de mænd og kvinder, der får en masse fisse og en masse pik.

Man kan også kalde dem superkneppere.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...