Hop til indhold
Guest MichSims

Første gang i FKK

Recommended Posts

Guest MichSims

Jeg går og overvejer mit første besøg i en FKK klub og vil så høre eksperterne herinde hvad man kan forvente. 

Turen går til Mystic Club i Østrig, jeg kan ikke sætte link ind men den dukker nemt op på Google. Er det typisk lokale piger eller rumænske som min fordom siger mig? Foregår sex kun på værelserne eller kan man være heldig at opleve noget i lounge/biograf? Giver man drikkepenge til pigerne osv?

please hjælp :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel Rotte skrev det her 23/1-2013:

"Inden alt dette havde jeg (aftenen før) været på besøg når den tysk-østriske grænse og besøgt FKK-Mystic http://www.fkk-mystic.at/ 8-)8-)8-) Dér fik jeg alt det jeg så manglede dagen efter i Hamborg. Stemningen var i top; halvdekadente, slutty kvinder der viser at de er klar til at lege og feste og konstant flirter - på den FEDE måde!! Indretningen er flot, og meget eksklusiv og lyset er lige dæmpet på den rigitge måde. Det centrale rum er barområdet, og det er her tingene sker og aftalerne laves. I modsætningn til de andre omtalte klubber virker bio'en ikke her, da den ligger lidt alene og gemt væk i kælderen. Der var mange mænd, måske lidt for mange, men i modsætning til hvad jeg havde læst rundt omkring, synes jeg ikke der manglede piger denne aften. Det var nærmest bare som én stor glad nøgen-fest.:lol: Jeg kommer tilbage til Mystic hvis jeg kommer på disse kanter igen.

 

Ps. Jeg havde 3 ture på Mystic alle med super service!"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs hele FKK-forummet så får du en ide om hvordan det foregår.

Sex foregår typisk på værelserne, du kan spørge pigen på hun vil knalde i kinoen, hvis klubben har en.

Jeg anbefaler ikke man giver tips generelt da pigerne bliver forvent og det ødelægger FKK-ideen og for andre mænd, jeg ville tage forlænget spilletid med pigen i stedet for hvis hun er god. fx. 1-2-3 timer eller love hende at gentage med hende senere - husk at holde det hvis du lover.

Du kan forvente en overvægt at østpiger (RO, BUL) men de er nu søde og gode nok, hvis man er åbne og respektfuld. Jeg har haft mange gode oplevelser med østpiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...