Hop til indhold
toptunet

Anna i Ahornsgade 20... :-)

Recommended Posts

Jeg er en gut på 50, så har vel efterhånden været rundt om det meste. Igennem årerne er det da blevet til et par gode oplevelser. 

Jeg har jævnligt været forbi de lidt yngre piger i branchen, og det kan da være helt udmærket, men også lidt responsløst, efter min mening.

I søndags valgte jeg så at gå lidt andre veje, end jeg nok plejer, så valget faldt på Anna i Ahorngade. 

Jeg blev mødt af en dejlig naturlig pige, med lyst langt hår, og de dejligste naturlige bryster. Ikke noget kunstigt over Anna. Jeg valgte en cocktail med superfransk og dansk. Vil ikke gå i slibrige detaljer, men vil sige at det så absolut var en helt igennem godkendt oplevelse - og ikke mindst fordi hun bare er så helt naturlig...

Så min varmeste anbefaling ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen som ved, om der er tale om 'den' Anna, der har været på Kantatevej i Herlev? (Ikke hende 110 kg Anna, som er der nu.)

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedonisten, det aner jeg faktisk ikke. Tror det dog ikke, hun fortalte mig, at hun lige var startet...:wink: Men der er billeder på hjemmesiden, der kan du da måske genkende hende, hvis det er den samme ;-) .

Hun er ikke et lille nips på 40 kg - men absolut heller ikke 100+ 

og tak for velkomsten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, ser lige denne. Er ny herinde, så ved ikke om det er passende at kommentere? Men vil da sige tak for den fine anmeldelse :-) og nej, det er ikke mig fra Herlev, jeg har kun været i Ahornsgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, ser lige denne. Er ny herinde, så ved ikke om det er passende at kommentere? Men vil da sige tak for den fine anmeldelse :-) og nej, det er ikke mig fra Herlev, jeg har kun været i Ahornsgade.

​Det er altid passende at en af de involverede parter  deltager i debatten :-)    og så velkommen til forresten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Er der fornuftig sammenhæng mellem pris og nydelse ? 

Mh.

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg så absolut mene. Jeg kunne godt blive stamkunde, også med de priser hun tager..  

Overvejer at prøve GangBang med hende, har dog ikke lige tid i morgen, hvor jeg kan se hun er på - men håber på en anden lejlighed til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...