CUPIDO 161 Skrevet 13. April, 2015 Så er desserten klar igen.Glæd jer drenge, hun er et besøg værd.!!!!Selvom hun er blevet lidt ældre siden sidst..Holdt tidligere til i Ringe.http://www.sexpiger.dk/3471 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zirkus 1 Skrevet 14. April, 2015 hvad tilbyder hun det kan man ikke se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 14. April, 2015 tidligere var det alt, men med hætten på.en meget varm, villig kvinde, som nyder sex, og omgang med mænd.har ikke været hos hende i ca. 2 år, hvor hun var stoppet.Men hvor har jeg nydt hendes dejlige buttede krop.ikke noget med ømskind, eller andet negativt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19 cm glæde 116 Skrevet 18. April, 2015 Hej cupido ville du dele hende del lille dværg agtige med mig ? Evt me i pm 19 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 19. April, 2015 Hej cupido ville du dele hende del lille dværg agtige med mig ? Evt me i pm 19 cmDet er vist kommet ind på forkert plads.slet venligst og skriv pm til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Projektilet 0 Skrevet 3. Juni, 2015 Har en aftale med Desserten i morgen, ser frem til en dejlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 3. Juni, 2015 Det har du ikke fortrudt, ej heller når du går derfra.Nyd denne dejlige kvinde!!!!Cupido Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky 60 Skrevet 3. Juni, 2015 Mon man er så heldig at hun er naturligt behåret....hun skriver: naturlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 3. Juni, 2015 nej, det var hun ikke sidst jeg var i nærheden af elskovshulen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg