Hop til indhold
Luksus

Hvordan pifter I sexen op?

Recommended Posts

Hej alle. 

Hvordan gør I for at gøre god sex til fantastisk sex? Hvordan bryder I rutinen og skaber fornyet lyst og energi? Hvad enten det er derhjemme eller ved jeres faste GP. 

Det kunne være inspirerende med en tråd fyldt med ideer til nye lege. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var min kæreste der foreslog, at vi skulle tage legetøj med i sengen. Alligevel blev hun sur da jeg valgte min playstation 4.

Så foreslog hun vi skulle prøve det der bondage. Jeg kendte ikke noget til det, men jeg ringede rundt og undersøgte nogle ting, og jeg fandt faktisk ud af, at flere sex-klubber afholder kurser hvor man kan lære om det. Et af dem sagde at det kostede kun 100 kr. om måneden - men så skulle jeg bindes i 6 måneder. Det mente jeg ikke jeg havde tid til.

Så ville hun have mig til at "sætte noget krydderi på tingene i soveværelset". Jeg tog det nok lidt for bogstaveligt da jeg dryssede karry ud over vores lagner.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det var min kæreste der foreslog, at vi skulle tage legetøj med i sengen. Alligevel blev hun sur da jeg valgte min playstation 4.

Så foreslog hun vi skulle prøve det der bondage. Jeg kendte ikke noget til det, men jeg ringede rundt og undersøgte nogle ting, og jeg fandt faktisk ud af, at flere sex-klubber afholder kurser hvor man kan lære om det. Et af dem sagde at det kostede kun 100 kr. om måneden - men så skulle jeg bindes i 6 måneder. Det mente jeg ikke jeg havde tid til.

Så ville hun have mig til at "sætte noget krydderi på tingene i soveværelset". Jeg tog det nok lidt for bogstaveligt da jeg dryssede karry ud over vores lagner.
 

​Det skal bygges væk :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Testa anala lekar generellt. Var själv ganska skeptisk första gången men det visade sig vara fantastiskt härligt och kryddar verkligen sexlivet. :smile: Ägna er åt teasing också!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var min kæreste der foreslog, at vi skulle tage legetøj med i sengen. Alligevel blev hun sur da jeg valgte min playstation 4.

Så foreslog hun vi skulle prøve det der bondage. Jeg kendte ikke noget til det, men jeg ringede rundt og undersøgte nogle ting, og jeg fandt faktisk ud af, at flere sex-klubber afholder kurser hvor man kan lære om det. Et af dem sagde at det kostede kun 100 kr. om måneden - men så skulle jeg bindes i 6 måneder. Det mente jeg ikke jeg havde tid til.

Så ville hun have mig til at "sætte noget krydderi på tingene i soveværelset". Jeg tog det nok lidt for bogstaveligt da jeg dryssede karry ud over vores lagner.
 

Tak for seriøst svar. Jeg har noteret 

1) legetøj

2) bondage

3) krydderi

Mht 3 så har jeg også hørt at et stykke skrællet ingefær i numsen også skulle tænke den indre ild. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht 3 så har jeg også hørt at et stykke skrællet ingefær i numsen også skulle tænde den indre ild. 

 

"hørt" skulle vist have været i gåseøjne :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...