Hop til indhold

Hvordan pifter I sexen op?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle. 

Hvordan gør I for at gøre god sex til fantastisk sex? Hvordan bryder I rutinen og skaber fornyet lyst og energi? Hvad enten det er derhjemme eller ved jeres faste GP. 

Det kunne være inspirerende med en tråd fyldt med ideer til nye lege. 

Skrevet

Det var min kæreste der foreslog, at vi skulle tage legetøj med i sengen. Alligevel blev hun sur da jeg valgte min playstation 4.

Så foreslog hun vi skulle prøve det der bondage. Jeg kendte ikke noget til det, men jeg ringede rundt og undersøgte nogle ting, og jeg fandt faktisk ud af, at flere sex-klubber afholder kurser hvor man kan lære om det. Et af dem sagde at det kostede kun 100 kr. om måneden - men så skulle jeg bindes i 6 måneder. Det mente jeg ikke jeg havde tid til.

Så ville hun have mig til at "sætte noget krydderi på tingene i soveværelset". Jeg tog det nok lidt for bogstaveligt da jeg dryssede karry ud over vores lagner.

Skrevet

Det var min kæreste der foreslog, at vi skulle tage legetøj med i sengen. Alligevel blev hun sur da jeg valgte min playstation 4.

Så foreslog hun vi skulle prøve det der bondage. Jeg kendte ikke noget til det, men jeg ringede rundt og undersøgte nogle ting, og jeg fandt faktisk ud af, at flere sex-klubber afholder kurser hvor man kan lære om det. Et af dem sagde at det kostede kun 100 kr. om måneden - men så skulle jeg bindes i 6 måneder. Det mente jeg ikke jeg havde tid til.

Så ville hun have mig til at "sætte noget krydderi på tingene i soveværelset". Jeg tog det nok lidt for bogstaveligt da jeg dryssede karry ud over vores lagner.

​Det skal bygges væk :grin:

Skrevet

Testa anala lekar generellt. Var själv ganska skeptisk första gången men det visade sig vara fantastiskt härligt och kryddar verkligen sexlivet. :smile: Ägna er åt teasing också!

Skrevet
  • Author

Tak for seriøst svar. Jeg har noteret 

1) legetøj

2) bondage

3) krydderi

Mht 3 så har jeg også hørt at et stykke skrællet ingefær i numsen også skulle tænke den indre ild. 

Skrevet
  • Author

Mht 3 så har jeg også hørt at et stykke skrællet ingefær i numsen også skulle tænde den indre ild. 

"hørt" skulle vist have været i gåseøjne :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.