Hop til indhold
Bundstokken

Stolt svensk politimand

Recommended Posts

Det var også ham der var en video af herinde, på et tidspunkt. Der er altid opportunister parat til udføre den slags. Havde han levet i Sovjetunionen, havde han jagtet klassefjender. I USA havde han jagtet kommunister. I Iran havde han jaget sunnitter. I Syrien havde han jagtet shiitter.

Der er altid jobmuligheder for den slags, til alle tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan også være, at han er virkelig glad for sit arbejde selvom det ikke virker specielt sympatisk set med 'vores' tilgang til prostitutionserhvervet. Men det er jo som bekendt ikke alle, der har samme syn, så hvorfor egentlig blive forarget.

Jeg tror da, at man sagens kan finde masser af lignende tilfælde herhjemme selvom de måske nok holder en lidt lavere profil, da prostitution er lovligt i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan også være, at han er virkelig glad for sit arbejde selvom det ikke virker specielt sympatisk set med 'vores' tilgang til prostitutionserhvervet. Men det er jo som bekendt ikke alle, der har samme syn, så hvorfor egentlig blive forarget.

Jeg tror da, at man sagens kan finde masser af lignende tilfælde herhjemme selvom de måske nok holder en lidt lavere profil, da prostitution er lovligt i DK.

​Jeg er helt på linje med Louie. Uanset hvilket system manden havde arbejdet for, så havde han været glad og velfornøjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var glada att ni bor i Danmark. Här är debatten så ensidig och oärlig vilket illustreras väldigt bra i hans kommentarsfält. Inga nyanser över huvud taget och det är helt otänkbart att sexsäljare kan göra det av egen fri vilja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold nu kæft hvor jeg brækker mig. Indsatsen er relevant i forhold til at hjælpe handlede kvinder, men måden hans nedladende syn på mænd der køber sex er kvalmende. Mest det der står mellem linjerne.

Mit bud er at manden skammer sig over sin egen seksualitet og at han forsøger at købe sit afladsbrev gennem sit arbejde - "Se mig mor/kvinder, se hvor godt et arbejde jeg gør...nu bliver i ikke sure på mig vel, når nu jeg er sådan en god dreng?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Truth, jeg tror såmænd ikke du behøver at analysere den slags. Jeg har også læst en bog om, at Hitler havde problemer i barndommen. Så har jeg vist sagt nok.

​Ja, han måtte ikke lege med gasovn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...