Hop til indhold
Display

HOT OR NOT vol. 1

HOT OR NOT Vol. I  

58 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad synes i?

    • MEGA HOT
      22
    • ICE COLD
      16
    • HVERKEN ELLER
      20


Recommended Posts

Guest MM40

Krop og udseende trækker op

tats trækker ned

= hverken eller

:grin:

would I do her ..... hell ya :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

- nej for mig ser hun ud "ad helved til" med alle de trusser - hun trækker sig selv ned.

Altså "ice Cold"

Der i mod synes jeg det  frækt hvis pigerne har tatoveret en lille diskret tusse (f.eks konturen af et par yndige skamlæber/eller en pik) på indersiden af låret helt oppe ved fissen.

Så kan for mig mange frække fantasier sætter i gang: fik tatovøren et slaw gratis fisse - eller var betalingen et slaw fisse - eller flere slaw fisse som afbetaling.  For så slet ikke at tale om 2 tatoverede fisser - altså en på hver inderside:wub::wub: eller en lige over venusbjerget.

 

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet
x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smuk pige, der har skamferet sig selv med tusser og metalskrot i huden. Ville dog ikke have noget imod at nærstudere det hele under fire øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg

photo-Ass-Babe-Big-Tits-Hot-175879585.th

​Hvorfor kommer jeg til at tænke på en papagøje, når jeg ser dette billede? Det er da selvmishandling af første klasse. Synd for en ellers flot pige.

Redigeret af Borende X
Glemte at sætte et spørgsmålstegn

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvorfor kommer jeg til at tænke på en papagøje, når jeg ser dette billede? Det er da selvmishandling af første klasse. Synd for en ellers flot pige.

​Hej

Hvorfor kommer jeg til at tænke på ussel grafitti, når jeg ser dette billede? - det er fordi jeg på et tidspunkt så et IC4 tog - (altså et af dem der kan køre)- så fuldstændigt oversprøjtet med grafitti - det var at skamfere Italiensk high tech design.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...