Hop til indhold

Recommended Posts

Besökte Sudoko för att jag är till petite piger. Hon är meget smuk och petite...men det stoppar där om man är välutrustad. Jag märkte redan från början tendensen till att hon ville fördröja de 40 min (1000 DKK) jag hade avtalet inkluderat Megafransk. Hon höll på med sitt hår och knöt upp det säkert 5 ggr på 30 min. Jag var för stor och det skulle hon sagt från början...waste of money. För er som är normalutrustad kan jag nog säga att hon är ett kap.... snygg, petite pige som vill väl.

loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var dog ærgeligt Loppen. Jeg har faktisk også lidt kig på hende. Andre med erfaring hos pigen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja. Hun er MEGET snæver, og så bruger hun nogle utrolig små kondomer, så er man ret meget over middel kan det godt give problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

jeg har også været ved hende

hun er gudesmuk og en lækker lille nips - men for pokke en stram en der :-) jeg kunne næsten ikke komme ind selv jeg slikkede hende dejligt våd og det virkede til at hun havde det meget hyggeligt. og da jeg fik den ind var det "stille og roligt" for at det ikke skulle gøre ondt på hende

blow var OK men ikke noget specielt

Men for søren en lækker sag. men hvis man er over middel så lad være . det er umiligt. jeg er selv helt normal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...