Hop til indhold
Lady Cherie

Koder æææh?

Recommended Posts

Hold da kæft det var lige før jeg ikke kunne finde ud af at svare, hihihi...det går ikke helt godt...host

cbb....jamen jeg ved ikke hvad de hedder...men jeg opdaget en værre ting, der er heller ikke en "se en prøve før du poster knab"

og så kan alle jo se ens fjoget fegl før man for rettet dem til...gisp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BBcodes og det står for BulletinBoardCodes :)

Umiddelbart ser det ikke ud til at den nye visual editor understøtter BBcoder, men lad os da høre admin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad lige og nussede med annoncen...de gamle koder virker fint, meeeen, når man har sat ens tekst ind og vil finpudse...så hopper tingene...altså man har sat af til at vil dele en linje, med køseren (den kunne jeg ikke stave)...så hopper den op til øverst i teksten...den sorte farve, er nussesort, markere man farven til at man vil lave den...feks rød, så når man går op får finde farven rød, går markeringen af, svært af forklare, altså er det svært at ændre farven, da det man har markeret med forsvinder.

Andre skrifttyper tager den fint, urlen til min hjemmeside tog den dobbelt, men det var jo lige at gå til, billedernekoderne helt fint.

:)Så annoncedelen alt i alt...9 ud af 10 godt gået!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...