Hop til indhold

Squirting/Gushing

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide brugere

Har læst herinde et stykke tid, nu vælger jeg så at oprette en bruger. 

Som i næsten kan regne ud er jeg helt pjattet med sprøjteorgasmer, jo vildere jo bedre. Jeg kan sagtens teknikken, den virker på alle. Men jeg synes at det løber mere end at det sprøjter ud af de fleste piger. Jeg har efterhånden set en del film med den kære Bonnie Rotten og hun kan sprøjte, tjek evt dette link http://www.youjizz.com/videos/bonnie-rotten-squirts-everywhere-p4-23795601.html efter 3:25. Mit spørgsmål er nu, kender i nogle piger som kan levere en tilsvarende oplevelse? Ja eller vildere :D så sig endelig til, så ved jeg hvor jeg skal bruge spare pengene 

Skrevet

Prøv Sum på Thai Thani - hun ramte mig i ansigtet mens hun red mig i denne uge. Har skrevet mange anmeldelser af hende, så har sat dem lidt på pause da det jo lidt bliver den samme historie igen og igen.

Skrevet

Har du et link til Sum hos Thai Thani?

Redigeret af ErnieT

Skrevet

tjek Jasmin ud .. Hun er både her på siden og på sexpiger.dk .. Og hun kan vist sprøjte ret så gevaldigt :-)

Skrevet

Jasmin er noteret, har du egne erfaringer med hende?

Andre som har noget at tilføje?

Skrevet

Hej Rambuk.

Er Sum en af pigerne på billedet?  Og kan du slippe for mindre end 1500 for en time med fuld pakke +sprinkler? 

Skrevet

Jeg har desværre ikke erfaringer med Jasmin .. endnu .. men når hun vender retur fra hendes Jyllands turne ... SÅ har jeg ;-)

Skrevet

Det er hende på profilbilledet. Priserne svinger åbenbart lidt, men et sted mellem 1.200 - 1.400 skal du nok regne med.

Skrevet

Er det helt umuligt at finde en oplevelse som i videoen? :-)

Skrevet

jeg tror ikke du får nogen piger til at love at der kan sprøjtes i alle retninger da det for det første vil kræve en ekstrem lang opvarmning så der virkelig kan nå at samle sig meget, for det andet kræves en virkelig og ægte kemi mellem pige og gæst og for det 3 - så skal manden altså virkelig vide hvad han laver 

jeg har lavet der der nogle gange - men det er ikke noget jeg på nogen måde ville love på forhånd fordi der er så mange faktorer der spiller ind som vil kunne spolere det 

jeg lover aldrig andet end at jeg sprøjter meget - ikke at jeg sprøjter i alle retninger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.