Hop til indhold

Recommended Posts

Eroguide" er et værn mod platugler, sølle eller nedslidte typer, som der mange af i denne verden. 

Fristende tanke: AnnSexyLove (ASL) vil jeg  beholde for mig selv, derfor ingen anmeldelse. Men nej, nu får i den.
Her er min oplevelse med ASL - syv plusser:
1) ASL tager kun få pr dag, siger hun, jeg tror på hende
2) Tidsbestillingen virker
3) Jeg havde ønske om, at hun havde støvler og jeans på, når jeg kom. Jeg ringede på - og der stod hun, påklædning som ønsket, flot og lækker med to store "fordele":   Åbningssætning: "Du har lige mødt mig i byen, nu er vi gået hjem til mig". Kan det blive bedre? Ikke for mig.
4) ASL sutter som en drøm. Hun sagde: Når mænd er blevet suttet af mig, så kommer de igen. Det tror jeg gerne. 
5) Efter afklædning spørger ASL selv, om hun skal tage støvlerne på igen. Venligt tænkt og spurgt. 
6) ASL er meget empatisk. Alt handler om at give mig nogle gode øjeblikke
7) ASL er meget altetisk og kan nogle af de stillinger, som gør det rigtig frækt - synes jeg.  (Deller er ikke mig).

Smag og behag er forskellig - men hos mig hører ASL til blandt dem, jeg husker. Dog må prisen ikke blive højere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...