Hop til indhold
serveU

søgefunktionen

Recommended Posts

Der er vist flere ting, der ikke virker - så jeg tror du bare skal have lidt tålmodighed - hvad med at gå ud og søge det gode vejr istedet og lade Admin få ro og fred til at få alt på plads igen over weekenden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der ikke kan få søgefunktionen til at virke??

ServeU

​Nej, du er ikke den eneste. Det virker heller ikke for mig.

Der er vist flere ting, der ikke virker - så jeg tror du bare skal have lidt tålmodighed - hvad med at gå ud og søge det gode vejr istedet og lade Admin få ro og fred til at få alt på plads igen over weekenden 

​Problemet med at gøre det på den måde er, at hvis vi ikke fortæller Admin hvad der ikke virker, så er der en pæn risiko for, at han/hun ikke opdager det, og derfor ikke ved at det skal rettes.

Til Admin
Her er en simpel test:
Denne post nævner Flensborggade:
Men når man søger på Flensborggade (jeg copy/pastede ordet fra posten for at undgå stavefejl) finder søgningen ingenting.

-- Katten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Admin
Her er en simpel test:
Denne post nævner Flensborggade:
Men når man søger på Flensborggade (jeg copy/pastede ordet fra posten for at undgå stavefejl) finder søgningen ingenting.

​Tillæg til Admin: Det ser ud til at søgefunktionen kun har problemer med at finde ting i indlæg fra før opdateringen. En ny søgning på Flensborggade finder nemlig to nye indlæg fra i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Søgefunktionen er forbedret med opdateringen.

Nu er det muligt at søge på medlemmer som "Bly" og "Liv" ;)

Det var ikke muligt at søge på brugernavne på 3 bogstaver eller mindre i den gamle version. 

Det kræver dog at man vælger en specifik søgning på medlemmerUdklip.thumb.PNG.b66726cf36eab5866a2a24a

Redigeret af titman
detaljer om medlemssøgning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Searched for 'liv'

Found 0 results

Men der er kommet en lidt irriterende kladdegemmefunktion, der gemmer, selvom man ikke har gemt, således at hvis man er begyndt at skrive i et indlæg, fortryder - og så senere vender tilbage til det samme indlæg for at skrive noget andet - så fremkommer den gamle kladde - og især hvis man har brugt et citat - er det noget genstridigt at rette i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søgte lige på en emne overskrift som jeg ved eksisterer, men der dukkede bare en masse andet skidt op :D

Så enten er søgefunktionen ikke så god, eller også må den afvente en opgrade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...