going fishing 9 Skrevet 10. April, 2015 (edited) Hej... Jeg HUNGRER stadig liiidt efter gode, brugbare indputs fra jer herinde, angående søde, frække GP med kønsbehåring..-der må da være nogle som ved om der er nogle kandidater til sådan en titel...??? Jeg tænder ret meget på en behåret mis, eller endnu bedre en glat mis, men med en fræk strib over...er der ikke nogle som kan hjælpe lidt her...??? Gerne i Midtjylland, og omkring Randers-kanten....-syns en helt glat mis er så trivielt, og lidt for gængs....-(hvis man kan sige det om fisse???).. På forhånd tak for behårede indputs... Going Fis...hing Redigeret 10. April, 2015 af going fishing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. April, 2015 Randers er da vist mod øst ? VarmePia var i Holstebro i dag, kunne jeg læse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
going fishing 9 Skrevet 10. April, 2015 Midt/ øst, så da....smil Er varme pia med "krymmel" på "tissebøfferne"(smil) ...??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2015 Ellers er her en ældre streng, der diskuterer spørgsmålet. Hvis du bruger søgefunktionen, kommer du nok frem til en streng, så vidt jeg husker efteråret 2012, hvor pigerne udtaler sig. Viel Glück! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 10. April, 2015 Yeps, jeg har hår på kussen det kan jeg bedst selv li Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
going fishing 9 Skrevet 10. April, 2015 MUMS..-ikke tosset... Måske der er andre og opdaterede meldinger omkring emnet..-ellers fint med en hel streng om det, Borende X.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. April, 2015 jeg kommer til jylland i maj og jeg har også fartstribe - glatte skamlæber men en markant fartstribe på toppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg