Hop til indhold

Wanted..: GP med hår på/strib over missen

Featured Replies

Skrevet

Hej...

Jeg HUNGRER stadig liiidt efter gode, brugbare indputs fra jer herinde, angående søde, frække GP med kønsbehåring..-der må da være nogle som ved om der er nogle kandidater til sådan en titel...???

Jeg tænder ret meget på en behåret mis, eller endnu bedre en glat mis, men med en fræk strib over...er der ikke nogle som kan hjælpe lidt her...??? Gerne i Midtjylland, og omkring Randers-kanten....-syns en helt glat mis er så trivielt, og lidt for gængs....-(hvis man kan sige det om fisse???)..

På forhånd tak for behårede indputs...

Going Fis...hing

Redigeret af going fishing

Skrevet
  • Author

Midt/ øst, så da....smil

Er varme pia med "krymmel" på "tissebøfferne"(smil) ...???

Skrevet

Ellers er her en ældre streng, der diskuterer spørgsmålet. Hvis du bruger søgefunktionen, kommer du nok frem til en streng, så vidt jeg husker efteråret 2012, hvor pigerne udtaler sig.

Viel Glück!

Skrevet

Yeps, jeg har hår på kussen :)   det kan jeg bedst selv li 

Skrevet
  • Author

MUMS..-ikke tosset...

Måske der er andre og opdaterede meldinger omkring emnet..-ellers fint med en hel streng om det, Borende X..

Skrevet

jeg kommer til jylland i maj og jeg har også fartstribe  - glatte skamlæber  men en markant fartstribe på toppen :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.