Hop til indhold
Suede

Alexandra hos Mansion Girls

Recommended Posts

Dags för en första anmeldelse! Var i København och passade på att besöka The Mansion där en favorit, Alexandra, jobbar just nu. Då jag ville ta det lugnt beställde jag 1 timme + Megafrench. Betalade, fick en handduk och tog en snabb dusch för att fräscha till mig lite. Gick sedan in i ett av rummen och väntade någon minut på att hon skulle komma.

 

Helt naken kommer hon in i rummet och lägger sig bredvid mig i sängen och vi börjar att kyssas - härliga, djupa tungkyssar och det är verkligen GFE! Hon går sedan ner på mig och ger mig en riktigt fin fransk - hon arbetar perfekt med mun, tunga och händer och man märker att hon verkligen älskar att ge fransk (detta säger hon själv också senare).

 

Efter ett tag så åker gummit på och vi kör dansk i lite olika ställningar. Väldigt skönt och får hålla upp någon gång för att inte komma. Sen åker gummit av och jag får en ny omgång fransk/svensk och där går det inte att hålla sig längre - exploderar rakt i hennes mun.

 

Därefter ligger vi och småmyser och pratar resten av tiden. Hon är väldigt pratglad och vi talar om allt mellan himmel och jord. 1 h blir istället 1 ½ h men det är inget hon tar extra betalt för. För att sammanfatta, det är lätt att finna en god kemi med Alexandra (tror jag!) och hon ger verkligen en dejlig GFE. Väl värt ett besök!

 

Länk: http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=91

 

Summary: Great GFE (plenty of deep tounge kisses), very good sex and extremely good BJ. Well worth a visit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse. Jeg synes også Hun ser lækker ud men har enorm dårlig mundhygiejne. Hendes tænder ser ihvertfald grå ud når hun smiler. Ellers er hun da pæn men et par gode kasser!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse. Jeg synes også Hun ser lækker ud men har enorm dårlig mundhygiejne. Hendes tænder ser ihvertfald grå ud når hun smiler. Ellers er hun da pæn men et par gode kasser!

 

Hmm, detta känner jag inte alls igen! Tycker hon är helfräsch och tungkyssarna smakade gott. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - har selv haft gode oplevelser der og må se at jeg kan nå forbi hos Alexandra inden hun smutter for denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...