Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.skibhuspigerne.dk/Tiffanie.htm

Hold nu fast !!!

Så Tiffanie var kommet på vagtplanen ved skibhuspigerne, og billeder og beskrivelse og div andre anmeldelser måtte jeg bare afsted

Blev mødt af en vildt glad Tiffanie , virkelig smilende og gang i den.

Og billeder og beskrivelse passer perfekt og holder max, vil dog sige at hun ser meget bedre i irl.

Bestilte spansk,svensk og superfransk

Skal da lige love for jeg fik dyb fransk så hatten passede!!! Jeg har 17 cm, og den slugte hun sku uden problemer eller gag lyde!! Jeg roste hende meget

Det var et besøg med massere kys, gfe og en fræk olie spansk til afslutning udover de flotte bløde silicone bryster,

Sikke et fantastisk besøg

Hun skal sku anbefales og fortjener respekt for den gode gode service hun gav mig i dag

Bonusinfo: hun har den frækkeste Ass ever!! Lille og utrolig fast med strutmås

Så bare grib til lommen og få besøgt hende:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har tidligere besøgt hende, og kan kun give dig ret - Hun er i særklasse sød, fræk, lækker med et højt service niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig hun er fantastisk, en af mine absolutte favoritter. Var utrolig glad da jeg så at hun var tilbage i Odense. Får stadig mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det var det ikke, men til en start var hun overhovedet ikke bleg for og køre godt op af skaftet!! Tror lige hun Strejfede hovedet er par gange, vildt lækkert!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var blow uden gummi eller hvordan?

​Svaret kan du læse på deres hjemmeside. jeg har klikket nedenstående

Bed aldrig om ydelser uden kondom (dette gælder dog ikke forsvensk og spansk).
Hos Skibhuspigerne står sikker sex som et ultimativt krav og vælger du en pige her på stedet kan du altid føle dig tryg

Det betyder således at man kan få "kondom-fransk" eller "Fransk med kondom på toppen".  Og.....jeg har såmænd også hørt at på visse klinikker vælger enkelte piger at afvige fra klinikkens fællesregler. Til det er der kun et at sige "hvis en gæst har oplevet dette, skal det behandles fortroligt, og der skal ikke skiltes med det offentligt - Det vil helt klart medføre bortvisning af pigen". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu! :)

jeg skrev bare hun kørte godt op af skaftet. Ikke hun gav Blow uden kondom:) 

i den forbindelse kørte tungen jo bare op og ned af skaftet , der kan man jo hurtigt kørte tungen for langt uden det er med vilje :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...