Hop til indhold
Guest D54

Sayan på Costa del Sol

Recommended Posts

Guest D54

Stedet har været omtalt tidligere her i EG; men i en blok hvor der ikke var sammenhæng med overskriften. Jeg fandt det via Google ... så man kan sige jeg tog chancen.

 

http://www.masajessayan.es/en_04_concepto.htm

 

Jeg bestilte en times lymfedræning (nødvendig efter over 3500 kilometer i bil) plus en times tantra massage ... bestilling minimum to dage forud håndhæves.

 

Stedet ligger i et byhus i udkanten af Fuengirola på Solkysten i Spanien. Meget diskret. Ingen skilte. Næsten "by invitation only".

 

Mayra tog hånd om første del af programmet ... godt; men ikke prangende. Min Body SDS massør klarer denne opgave meget bedre. Tantramassagen var fantastisk ... også fordi jeg lod mig overtale til en 4-hånds med Samantha som hånd nummer tre og fire. Pigerne var som jeg ... helt som vorherre skabte os ... omend de havde været heldigere end jeg ved uddelingen. 

 

Det KAN ikke sammenlignes med noget andet jeg har prøvet. Stærkt teamwork, hvor de hele tiden fungerede sammen, dybt sensuelt, pirrende, inviterende. Jeg havde fravalgt de sidste detaljer i en fuld pakke; men det fås mod ussel mammon.

 

Jeg blødte 210 EUR for de to timer. Alle pengene værd. Pigerne fik en 10'er ekstra hver...

 

Gentagelseschancen er meget stor... Men næste gang dropper jeg lymferne og den ene af pigerne....og bruger pengene på lidt ekstra.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Som lovet tog jeg tilbage her dagen før juleaften 2015  .... som tidligere nævnt var gentagelseschancen stor .... og den er ikke blevet mindre ....

Denne gang 90 minutter med Mayra på tomandshånd i en "Kashmir" massage.... 170 EUR blødte jeg denne gang og sammenholdt med "danske priser" og andre spanske steder er Sayan lidt dyrt ... på den anden side - igen var det hver eneste Eurocent værd. Man skal aldrig klage over "value for money". 

Mayra er en af de skabninger, der har været mest heldige ved uddelingen af fysiske egenskaber og attributter.... og undervejs får man fornemmelsen af at svæve.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...