Hop til indhold

Manglende bemærkninger.

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

Skrevet

Ej få dog et liv og så i det dejlige vejr... Øv!

Skrevet

Hej.

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

Hvis du bevæger dig over i general debat, så vil du se han er meget aktiv i de forskellige tråde.

Skrevet

Hej.

Jeg kan her berolige dig :D :D.

Det er imidlertid rigtigt, at jeg ikke længere er så aktiv i de nævnte kategorier, men jeg boltrer mig da stadig i debatten og hyggesnakken.

Jeg kan forstå, at du ikke ynder mine indlæg ("evindelige") i relation til "de mange gode anmeldelser" og "efterlysninger". Så må det jo være godt, at vore veje ikke længere krydses her ;) ;)

Skrevet

Hej.

BX må havde fået advarsel, så han holder sig på måtten. Aktiv er han dog stadig. Nogen må holde ham i live med kunstig åndedræt :lol:

Skrevet

BX må havde fået advarsel, så han holder sig på måtten. Aktiv er han dog stadig. Nogen må holde ham i live med kunstig åndedræt :lol:

Jeg har ganske vist advarsel, men jeg bliver jo ikke yngre med årene.

Skrevet

Jeg bilder mig ind at man bliver yngre af at dyrke meget sex :D

Jo, men der er grænser. En rullestol i vore dage kan jo ikke holde til så forfærdeligt meget :-P :-P

Skrevet

Den meget uartige  (det er sagt med en god del ironi):

Kunne det tænkes at Borende X og Nikita (tidligere)Darling har været på bølgen blå???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tja: hvo intet vover  -  intet vinder.

Skrevet

Den meget uartige  (det er sagt med en god del ironi):

Kunne det tænkes at Borende X og Nikita (tidligere)Darling har været på bølgen blå???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tja: hvo intet vover  -  intet vinder.

I hvert fald ikke i vinter. Jeg blæste klart skib 31. juli :-P

Skrevet

så må du op og ligge i sexgyngen eller op og hænge på korset !

Forstanderinden vil næppe være fortroligt med disse tiltag :cry: :cry:

Redigeret af Borende X

Skrevet

Hej.

Som det fremgår af tidligere svar skal du ikke bekymre dig.

Du kan altid sikre dig, at alt er ved det gamle ved at klikke på 'Dagens top debattører'; der kan du altid se hvem af dine favoritter, der har været flittigst til at skrive de seneste 24 timer, og som oftest er der en del gengangere fra dag til dag, især i den øverste halvdel af listen. Sådan er det bare.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.