Hop til indhold
Guest Aalborg

Manglende bemærkninger.

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej.

 

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

 

Hvis du bevæger dig over i general debat, så vil du se han er meget aktiv i de forskellige tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

 

Jeg kan her berolige dig :D :D.

Det er imidlertid rigtigt, at jeg ikke længere er så aktiv i de nævnte kategorier, men jeg boltrer mig da stadig i debatten og hyggesnakken.

Jeg kan forstå, at du ikke ynder mine indlæg ("evindelige") i relation til "de mange gode anmeldelser" og "efterlysninger". Så må det jo være godt, at vore veje ikke længere krydses her ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

 

BX må havde fået advarsel, så han holder sig på måtten. Aktiv er han dog stadig. Nogen må holde ham i live med kunstig åndedræt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX må havde fået advarsel, så han holder sig på måtten. Aktiv er han dog stadig. Nogen må holde ham i live med kunstig åndedræt :lol:

 

Jeg har ganske vist advarsel, men jeg bliver jo ikke yngre med årene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bilder mig ind at man bliver yngre af at dyrke meget sex :D

 

 

Jo, men der er grænser. En rullestol i vore dage kan jo ikke holde til så forfærdeligt meget :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den meget uartige  (det er sagt med en god del ironi):

 

Kunne det tænkes at Borende X og Nikita (tidligere)Darling har været på bølgen blå???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tja: hvo intet vover  -  intet vinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den meget uartige  (det er sagt med en god del ironi):

 

Kunne det tænkes at Borende X og Nikita (tidligere)Darling har været på bølgen blå???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tja: hvo intet vover  -  intet vinder.

 

I hvert fald ikke i vinter. Jeg blæste klart skib 31. juli :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

så må du op og ligge i sexgyngen eller op og hænge på korset !

 

Forstanderinden vil næppe være fortroligt med disse tiltag :cry: :cry:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

 

Er der nogen, der ved om Borende X er død, eller bare ligger med begge arme/hænder i gips.

Jeg mangler at blive lidt irriteret over hans evindelige bemærkninger til de mange gode anmeldelser og efterlysninger...

 

Som det fremgår af tidligere svar skal du ikke bekymre dig.

 

Du kan altid sikre dig, at alt er ved det gamle ved at klikke på 'Dagens top debattører'; der kan du altid se hvem af dine favoritter, der har været flittigst til at skrive de seneste 24 timer, og som oftest er der en del gengangere fra dag til dag, især i den øverste halvdel af listen. Sådan er det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...