Hop til indhold
Guest MM40

Gangbang var min bedste sexoplevelse

Recommended Posts

Guest MM40

Den anden da lå jeg og tænkte over mit livs seksuelle eskapader og hvilken var den bedste.

Trods en masse frække oplevelser i swingerklubber osv. Tager et gangbang med min daværende kæreste alligevel førstepladsen suverænt.

Vi havde mødt to fyre i en swingerklub og inviterede dem til en firkant en lørdag aften. Det var et par dage forud, så der var lidt sms frem og tilbage og på et tidspunkt spurgte de om vi var klar på at de inviterede to ekstra fyre med (da jeg var vild med at se min kæreste få "fremmed pik" og da kæresten var ekstra tændt blev det et ja)

Denne lørdag aften blev hun over fire timer "brugt godt og grundigt" ... De tre af fyrerne var særdeles godt udrustede og hun fik SÅ meget pik .. Sjældent har min seng været SÅ våd af sprøjteorgasmer *GG*

Hvad er DIN bedste sexoplevelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

min bedste er en af mine gæster.... vi har set hinanden så meget så vi kan gøre de mest fantastiske ting... jeg kan få ham til at komme 2-3 gange inden for 10 min hvor han bare knepper igennem uden pauser efter hver ladning... og han kan få mig til at smide liter og atter litervis af væsker på rekordtid... orgasmerne er ganske enkelt magiske med ham.. og hans udsagn er samstemmende :)

men det har altså også taget ca 6 md med faste besøg at nå hertil... men han er mit ubetinget bedste knald... ever... pure magic :)

men mine sjoveste oplevelser hvor der var fokus på sexen for sexens skyld uden nærmere relation - det har HELT sikkert være GBer... jeg elsker DP og mange pikke i alle huller... det er noget af det fedeste i verden... jo mere brugt og benyttet og "udkneppet" (hader egentlig det ord) jo bedre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MM40

.. jeg elsker DP og mange pikke i alle huller... det er noget af det fedeste i verden... jo mere brugt og benyttet og "udkneppet" (hader egentlig det ord) jo bedre :)

Hooold nu op en respons ... Kan man bede til vorherre om en serieproduktion af Jasmin *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder altsammen lidt præstationsfikseret, men ok sådan er det vel også i perioder. Min bedste oplevelse var dengang jeg fik nedlagt hende den storbarmede vildkat, som var ret erfaren mens jeg absolut ikke var! Anden gang vi mødtes var i en kammerats lejlighed og det blev til nogle gange i løbet af natten. Jeg husker specielt den måde hun blev våd på. Det løb nærmest ud af hende og der var ingen modstand når jeg førte den ind i hende.

Med købesex var det en af de første gange jeg fik en ægte megafransk med en meget lækker kvinde, noget ældre end mig. Hun havde pænt store bryster med store stive brystvorter som hun kunne pirre med mellem benene og omkring kuglerne mens hun gav fransk. Jeg fik en orgasme af den slags der syntes at vare uendeligt. Fra det øjeblik jeg besluttede at give slip og til jeg fik udløsning gik der ligesom en tidslomme hen over og igennem hovedet på mig og bagefter var jeg fuldstændig færdig - på den gode måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder sgu også ophidsende og dejligt MM40. Jeg har haft så fantastisk mange fede sexoplevelser både privat/swinger og købe at jeg dårligt ved hvor jeg skal ende og begynde... dog har jeg nok stadig et par oplevelser der overtrumfer det meste... både indenfor "privat"sex og købesex.

I privatafdelingen er noget af det mest ophidsende jeg har oplevet nok det tætteste man kan komme på et omvendt GB. To gange har jeg prøvet at blive forkælet af mellem 5-8 piger.. den første gang var med bind for øjnene... oplevelsen var selvsagt ubeskrivelig - det kommer formentlig aldrig til at ske igen, men lever stadig i minderne :)

I "helt privat afdelingen" er det mest ophidsende jeg har prøvet nok en hel nat med en daværende kæreste, hvor vi hele natten igennem blev ved at vække hinanden fordi vi var så pisseliderlige begge to. I løbet af den nat nåede vi igennem almindelig vanilje, fisting, analsex (som jeg egentlig ikke tænder på ellers), kvælning af hende (som jeg egentlig heller ikke tænder på normalt), sprøjteorgasme som hun fik mens hun red mig, multiorgasmer til mig hvor jeg kom i hende flere gange i træk mens jeg bare knaldede videre osv, osv. Det var den vildeste nat ever hvor jeg nok ialt kom en 6-8 gange. 

I købeafdelingen er min fedeste oplevelse nok Gangbang hos miss Hell. Første gang nogensinde at jeg har været med til en 3i1 (tre pikke i fissen) -  det var fucking frækt!!!... og så var stemningen i det hele taget bare så uhøjtidelig og fed! Bedste Gangbangoplevelse i Danmark ever!!!! (og jeg har haft en del) - og så hjælper det jo også gevaldigt at miss Hell selv er så møg fræk og røvlækker :0) 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min bedste oplevelse, det er længe siden, da jeg var soldat

Der var en pige, der vidste hun så godt ud, alle os soldater sad og gloede på hende, med tungen hængende ud af munden. Jeg havde absolut ikke drømt om, at jeg kunne blive den heldige, men jeg fik vel nærmest talt trusserne af hende og havde en fantastisk nat med hende - i hendes forældres hus og på hendes broders værelse. Senere havde jeg hende med i min seng på kasernen, vi var heldige, min stuekammerat og jeg, vi var nogle af de ganske få, der delte et værelse. Jeg var "kæreste" med hende medens jeg var soldat, så sluttede det, men det var fantastisk sex. Hun var ældre end jeg og lærte mig rigtig meget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...