Hop til indhold

Recommended Posts

Havde egentlig sat snuden op efter Vanezza, som T-bone så malerisk har anmeldt herinde. Hendes profil var dog ikke længere aktiv, så jeg måtte se mig om efter noget erstatnings-latina

 
Valget faldt på colombianske Sarita 
 
 
Stedet var en diskret privat lejlighed på 6. sal i en etage-ejendom i Brønshøj.
 
Værelset var sparsomt møbleret. Ikke desto mindre mente man, at der kun var plads til en enkeltseng. Sgu lang tid siden at jeg har knaldet i sådan én ...
 
Sarita tog imod iført lingeri og meget høje hæle.
 
Billederne kunne faktisk godt være ægte (omend den dramatiske øjenmakeup kan forvirre). Der skal også lægges et par kilo og tatoveringer på.
 
Nå, vi blev enige om en halv times hanky panky til en tusse.
 
Efter lidt kysseri gik hun i gang med blowjob. Godt og dybt.
 
Den skrattende transistor med lokal-radio gjorde dog ikke oplevelsen bedre
 
Efter et stykke hev hun sine tanga-trusser af og gik i position på alle fire
 
Jeg tog hende et par minutter doggy-style, men da jeg gerne ville komme i røven på hende, skiftede vi hul.
 
Det var slet ikke tosset, men da jeg begyndte at grynte lidt, tyssede hun på mig og holdt mig for munden. Det tager altid lidt af glæden for mig, hvis man hele tiden skal passe på ikke at larme.
 
Kombinationen af dette plus enkelt-sengen fik jeg pludeslig flashback til tidlige teenage-elskov hos hjemmeboende piger.
 
Nå, jeg kom hvor jeg skulle. Hun tog kondomet af og tørrede af. Spurgte herpå om jeg ville have massage. Jeg takkede ja og lagde mig til rette.
 
Efter et par minutters ryg-nusseri, kunne jeg mærke at jeg var klar til anden runde. Jeg vendte mig derfor om og bad hende om at massere mine ædlere dele. 
 
Hun svarede: ”No no ... Only once”
 
Jeg påpegede, at jeg havde betalt for en halv time
 
Hun svarede: ”Time’s up”
 
Modløst gik jeg hen og begyndte at tage tøj på. For at checke, om jeg virkelig havde mistet tidsfornemmelsen totalt, kiggede jeg lige på mobilen. Der var gået præcis 14 minutter siden jeg kom ind i lejligheden.
 
Det påpegede jeg overfor hende. Hun tilbød så at jeg kunne få massage, men der var stemningen allerede røget.
 
Skønt hun sådan set var sød og lækker, gik jeg smågnaven derfra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange der spørger mig, om man må komme flere gange (selvfølgelig må man det) men det er måske underforstået hos flere piger, at man kun kan komme en gang? Spurgte du om det?

Det er nok en god idé, for vi hører hele tiden om mænd, der bliver "smidt ud" så snart de er kommet.. :)

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg Ida.

Og nej, jeg spurgte ikke først. Jeg troede det lå implicit, når man booker en halv time.

Jeg har i hvert fald ikke oplevet at det har været et issue før i dag

Fremover vil jeg følge dit råd med at "forventningafstemme"

Rart at vide at du ikke er picky, hvis vi to skulle ramme lagenerne en dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er squ altid ærgerligt når hyrdetimen slutter før tid - pga forskellige opfattelser af aftalen.

Som nævnt - altid en god ide at forventningsafstemme - så undgår man også i de fleste tilfælde at følge sig snydt...  :)

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...