Hop til indhold
TrineMuz

Anonymitet

Recommended Posts

Bliver squ lidt ked når fyre opsøger mig på min facebook eller på min private mobil.

Jeg respektere jeres privat liv, når jeres koner henvender sig til mig holder jeg hånden over jer. Og alligevel skal jeg generes privat af få af jer. Synes ikke det er ok.

Jeg ved godt at det vil se og er nemt når jeg tager imod jer privat. Men vil i ikke nok respektere at jeg har et privat liv. Tak!

Havde lige er behov for at råbe lidt og få det ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver squ lidt ked når fyre opsøger mig på min facebook eller på min private mobil.

Jeg respektere jeres privat liv, når jeres koner henvender sig til mig holder jeg hånden over jer. Og alligevel skal jeg generes privat af få af jer. Synes ikke det er ok.

Jeg ved godt at det vil se og er nemt når jeg tager imod jer privat. Men vil i ikke nok respektere at jeg har et privat liv. Tak!

Havde lige er behov for at råbe lidt og få det ud.

sweetie - hvis du øbner dit PRIVATE hjem - så åbner du automatisk døren for alverdens idioter og stiller dig selv som et bull eye lige til at skyde på

der er SÅ mange små-pefide stoddere der ikke fatter ordet PRIVAT - og du kan ikke råbe dem op via almen anstændighed - de er fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde...

du er nødt til at være den der beskytter DIG fremfor at blive ked af det når du får lukket disse typer ind....

sagt omvendt - det er IKKE og vil ALDRIG blive din skyld at disse mænd er uden evne til t forstå basal pli, men der er kun EN der beskytter dig - og det er dig

Det gør du ved at sikre dig mod dem - ikke snakke med og om dem.... for det løser intet!

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bliver sgu lidt ked af det!!?????? DU SKAL SGU BLIVE RASENDE !!

Det er da utroligt det bliver ved! Hvad er det de kæmpe fjolser ikke forstår? Og ja måske det er tiden at stramme grundigt op hele vejen rundt... Bliver da også lidt bekymret når du skriver du modtager privat? Vel ikke i dit eget hjem? For så ( og nej det er ikke din skyld mænd ikke kan styre deres shit!) har du jo ingen mulighed for at være privat overhovedet.. Så er dit navn adresse osv jo helt tilgængeligt for de der ikke kan styre det..?

Er der en samlingning mellem mænd der besøger privat og mænd der går på klinik? Forstået på den måde- kan de der besøger privat ikke skelne mellem jobbet og privat personen? Vil de have det hele , er det for tæt, bliver pigen mere udsat?

Undre mig snart meget over dette bliver ved og ved , når der siges meget tydeligt fra og at der udtrykkes sorg og angst fra os piger .. Stop jer selv og forstå i køber en ydelse og absolut INTET andet!

Rigtig god weekend og pas på dig.

Knus bekymret line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan bare ikke være rigtigt at en pige slet ikke kan have et privat liv, uanset hvor og hvordan i piger modtager jeres gæster, er det da ikke en invitation til at blive opsøgt som privat person.

Jeg har en niece som betalte med hendes kort i en tøjbutik, den mandelige ekspedient kontakter hende efterfølgende på Instergram, det syntes jeg sgu heller ikke er okay.

Jeg har også en veninde der arbejder i Fakta, hun bliver kontaktet af fremmede mænd på Facebook.

Er dagens Danmark bare blevet sådan at har man et navn på en person, ja så er det okay at tage kontakt over sociale medier? Sådan er det ikke i min verden.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det et under al kritik at sker og at en lille gruppe mænd er så dumme. :(

Det løser ikke meget at vi råber det hver gang. :o

Det er noget lort hvis ikke GPerne sørger fra starten af at sikre sig at personlige oplysninger om dem selv er ikke noget man fortæller kunderne om og at man sørger for at dække sig af så godt som muligt så det er meget svært at blive genkendt på facebook og andre steder. :)

Det er trist at det skal være sådan, men for fanden, sådan er det jo desværre og så bør GPerne sørge for at beskytte sig selv bedst muligt mod denne gruppe af usympatiske mænd. De er da desværre nok ligeglade med hvad vi skriver om dem herinde. Det har i hvert fald desværre ikke løst problemet at pigerne og vi mænd skriver at pigernes privatliv skal man lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ærgerligt for dig TrineMuz og jeg forstår din frustration. Jeg har besøgt mange piger på privatadresser gennem tiden og har aldrig udnyttet den viden om kvinden, men jeg kan godt genkende lysten til at komme tættere på, eller skyde genvej til at få en aftale på tidspunkter, hvor hun så ikke lige har "kontortid". Jeg har haft en del forhold til professionelle piger, hvor det fik en anelse mere privat karakter. Måske nogle af dine kunder har følt det sådan? Men du skal bare gøre det klart hvor din grænse er.

Det med at dække over kunderne når konen henvender sig er en mere overraskende oplysning. Hvordan sker det? Ringer de til dig for at spørge om du har haft besøg og hvordan ved de det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ærgerligt for dig TrineMuz og jeg forstår din frustration. Jeg har besøgt mange piger på privatadresser gennem tiden og har aldrig udnyttet den viden om kvinden, men jeg kan godt genkende lysten til at komme tættere på, eller skyde genvej til at få en aftale på tidspunkter, hvor hun så ikke lige har "kontortid". Jeg har haft en del forhold til professionelle piger, hvor det fik en anelse mere privat karakter. Måske nogle af dine kunder har følt det sådan? Men du skal bare gøre det klart hvor din grænse er.

Det med at dække over kunderne når konen henvender sig er en mere overraskende oplysning. Hvordan sker det? Ringer de til dig for at spørge om du har haft besøg og hvordan ved de det?

Er blevet opsøgt flere gange også på klinik.

Har hemmelig adresse, ikke navn på min postkasse eller dør. De opsøger mig ofres via min bil. Skylder penge på min bil så det kan man se hvis man slår nr-pladen op.

Men bare træls at nogen få fyre ikke forstår diskret eller forstår at respektere andres privat liv.

Og denne gang fra en fake Facebook profil så ved ikke om jeg lukker den idiot ind igen. Bliver squ sur.

Bliver ikke ked af de kontakter mig men bliver ked af jeg ikke kan have mit privat liv ifred

Del dette indlæg


Link til indlæg

....... Det er da utroligt det bliver ved! .......

 

Er det egentlig det?

 

For det første er det jo ikke sikkert, at de(n) pågældende læser med herinde og dermed får fært af, hvilke vinde der blæser i dette spørgsmål, og for det andet må man (desværre) erkende, at den sidste idiot ikke er født og heller aldrig bliver det.

 

Selv kan jeg da godt lide at tale privat med pigen, men jeg spørger aldrig om noget. Jeg lader hende om, hvor meget hun vil involvere mig i sin sfære, og på den måde er jeg sikker på, at jeg ikke træder over nogen streg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det egentlig det?

For det første er det jo ikke sikkert, at de(n) pågældende læser med herinde og dermed får fært af, hvilke vinde der blæser i dette spørgsmål, og for det andet må man (desværre) erkende, at den sidste idiot ikke er født og heller aldrig bliver det.

Selv kan jeg da godt lide at tale privat med pigen, men jeg spørger aldrig om noget. Jeg lader hende om, hvor meget hun vil involvere mig i sin sfære, og på den måde er jeg sikker på, at jeg ikke træder over nogen streg.

Enig bx, men vi kan da håbe de læser med...

Du er heldigvis som de fleste gæster- høflig og opføre dig med omtanke og pli. De faste gæster jeg har er ikke på eg ( så ved jeg det i hvert fald ikke og jeg spørger heller aldrig) og de opføre sig pænt og med omtanke, så ved ikke hvor de mænd der bryder tavsheden er, men det får vi nok heller ikke at vide..

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er blevet opsøgt flere gange også på klinik.

Har hemmelig adresse, ikke navn på min postkasse eller dør. De opsøger mig ofres via min bil. Skylder penge på min bil så det kan man se hvis man slår nr-pladen op.

Men bare træls at nogen få fyre ikke forstår diskret eller forstår at respektere andres privat liv.

Og denne gang fra en fake Facebook profil så ved ikke om jeg lukker den idiot ind igen. Bliver squ sur.

Bliver ikke ked af de kontakter mig men bliver ked af jeg ikke kan have mit privat liv ifred

Man er sgu langt ude når man laver nummerplade-finten. Det vidner jo helt klart om en sygelig ihærdighed.

 

Jeg bliver både ked af, at de kontakter dig på den måde og at du ikke kan have dit privatliv i fred.

 

Guys hvis nogle af jer her gør sådan noget eller kender til nogle der gør det. Please stop. Det er jo vildt

syndt for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver squ lidt ked når fyre opsøger mig på min facebook eller på min private mobil.

Jeg respektere jeres privat liv, når jeres koner henvender sig til mig holder jeg hånden over jer. Og alligevel skal jeg generes privat af få af jer. Synes ikke det er ok.

Jeg ved godt at det vil se og er nemt når jeg tager imod jer privat. Men vil i ikke nok respektere at jeg har et privat liv. Tak!

Havde lige er behov for at råbe lidt og få det ud.

 

 

Trinemuz du må forvente at når man kan gå bag ryggen på andre mennesker ( knepper andre end sin kone ) så kan man også være grænseoverskridende på alle andre måder - derfor forvent ikke at mænd der er utro - er tro overfor dig og jeres aftalte diskretion - - men vær glad for dem der respektere dette 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...