Hop til indhold
Gæst

Hvad er mest korrekt?

Recommended Posts

Gæst

lidt taget fra handlede Kvinder tråden. Dog skal det ikke omhandle handlede Kvinder, men Kvinders generelle bevæggrunde for at vælge Prostitution. Hvad er mest korrekt??

 

Den 19-21 årige Pige som slår sig ned som Prostitureret. Tjener en million om året eller hvad man nu kan tjene med en fakturaløn på 1500-2000 kr i timen. Hun tjener i hvert fald en ganske anden løn end hun ville gøre nede i Netto. 1 time sort som prostitueret er flere dages nettoløn i netto  :-P Hun gør det frivilligt og ikke af nød!!!! hun nyder det frie liv, kan voldshoppe som de færreste og har generelt en livstil som det bedre selvskab.

 

Eller Kvinden som har et par børn som hun har meget svært ved at forsørge. Hun vælger arbejdet frivilligt men dog mest af nød. Tjener så hun kan forsørge hele familien. Give børnene bedre kår end sig selv ( hvilken kvinde ønsker ikke det bedste for sine børn?) evt lave en opsparing så livet også fremadrettet kan forsødes.

 

Jeg mener Kvinder generelt er prostituerede for Pengenes skyld… Man kan foreslå at fjerne betalingen og se hvor det fører hen  :wink: og ville hun have samme mængde mænd uden betaling :-P og sex med de samme mænd uden betaling  :-P  (nok de færreste kvinder vil jeg tro) Intet galt i det, de fleste tager på arbejde for Pengenes skyld… ellers ville man nok arbejde færre timer, selv bestemme hvor meget ferie etc. Og chefen fik ikke lov at være en nar etc.

 

Er det så bedst hun ikke som sådan gør det af nød, men mere for at få en ganske anden livstil? eller hun vælger jobbet mere af nød, men ligeledes for at forbedre sin livstil drastisk og yderligere tage vare på hele sin familie? Synes faktisk det er flot af den sidste Kvinde!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ellers ville man nok arbejde færre timer, selv bestemme hvor meget ferie etc. Og chefen fik ikke lov at være en nar etc.

 

Det kan man også som selvstændig.

 

 

Hvorfor skal det være forkert eller korrekt ? Hvert menneske må selv vælge sin levevej eller levestil.

Nogle prioriterer penge, familien, sig selv, jobbet, osv...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke spørgsmålet skal være om man gør det af nød eller ej, men om man kan li det.

Hvis man ikke bryder sig om, at sælge sex, men gør det for at forsørge sin familie, så er det meget tragisk og bestemt ikke noget der burde være nødvendigt i det danske samfund..

Der er mange der tager jobbet fordi de har BRUG for pengene, og nyder jobbet. Fedt. Win win :)

Det ER flot af den sidste kvinde i din historie, men vi lever i et samfund hvor vi skal ta varer på hinanden, man støtter ikke "tvangs prostituerede" ved at betale dem for sex..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke spørgsmålet skal være om man gør det af nød eller ej, men om man kan li det.

Hvis man ikke bryder sig om, at sælge sex, men gør det for at forsørge sin familie, så er det meget tragisk og bestemt ikke noget der burde være nødvendigt i det danske samfund..

Der er mange der tager jobbet fordi de har BRUG for pengene, og nyder jobbet. Fedt. Win win :)

 

 

Man har også BRUG for pengene til at forsøge sin familie.

Nogle acceptere situation og "vænne" sig til det, "nydelse" kan gradbøjes.

 

Lad os tage et alm. arbejde, mange mennesker er ikke 100% tilfreds med sit daglige arbejde, men accepterer og indfinder sig i det alligevel...

 

Jeg gætter på at langt de fleste udenlandske piger sender penge hjem og forsøger deres familie.

Med danske piger er det mere kompleks, her spænder vi nok lige fra nymfomaner, highclass piger, SB til gadepiger til stofafhængige.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan man også som selvstændig.

 

 

Hvorfor skal det være forkert eller korrekt ? Hvert menneske må selv vælge sin levevej eller levestil.

Nogle prioriterer penge, familien, sig selv, jobbet, osv...

Jeg har nu hørt, at selvstændig betyder friheden til at arbejde mere  :-P Måske bare en vandrerhistorie, hvem ved.

 

Nej hvorfor skal det være korrekt eller forkert?? giver jeg ikke svaret på… jeg spørger… spørgsmålet er kommet, da nogle/mange mener Pigerne ikke må gøre det af nød. 

 

Personligt synes jeg løsningen for den Rumænske Mor er god, såfremt det er frivilligt og hun kan affinde sig med arbejdet uden at lide videre last af det. Hvis hun tillader sig selv det, kan hun finde ligeså meget nydelse og fornøjelse ved arbejdet, som Piger der ikke nødvendigvis gør det af nød. 

 

@ida sunshine. Der eksisterer en verden udenfor Danmark, hvor man ofte gør ting mere af nød end af lyst. Et velfærdssamfund som det Danske, findes ikke særlig mange steder.Mange steder er der større krav til det enkelte individ for at komme igennem dagen og vejen. For disse folk, kan et kortere eller længerevarende ophold i DK som Prostitueret betyde en verden til forskel. Ikke bare om man køber en Taske i bilka eller tilsvarende i en Gucci butik (kvaliteten er formentlig relativ ens)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu hørt, at selvstændig betyder friheden til at arbejde mere  :-P Måske bare en vandrerhistorie, hvem ved.

 

Hvis du har arbejder mere som selvstædnig er det fordi du ikke tager nok penge for din service/produkt :P

 

Du er vel også selvstændig, du sidder på molen og drikke bajer, det er der ikke meget arbejde i :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan en kompliceret debat at ta, og vidt forskellig fra person til person.

Jeg syntes det er meget forkert, at ha sex med en pige der ikke ønsker det, men gør det fordi hun føler sig nødsaget, --uanset hvor hun kommer fra.

Hvis man gør det for at støtte hende, kan man gi hende en femhundrede og så smutte. Det er min holdning, vi er alle forskellige og selvf er der mænd, der mener det er fint; der er mænd der mener det lige frem er for at hjælpe pigen, lige så vel som der også er røvhuller der fortrækker "desperate" piger, for så ved man, at de er villige til alt.

I sidste ende kan jeg bare sige, lad os passe på hinanden og aldrig gøre nogen ondt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal altid være sød, om pigen kam li jobbet eller ej, eller om man bliver eller vælger at gå :) det koster intet at være sød...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal altid være sød, om pigen kam li jobbet eller ej, eller om man bliver eller vælger at gå :) det koster intet at være sød...

Det skal man!!!! Pigens ve og vel skal man altid have for øje, ved hvert et besøg. 

 

Nu er det måske en anelse svært at gennemskue hvilken Kvinde man har med at gøre. Tanja Rahm meldte jo selv ud, hun smilede sødt, så Mændene fik den opfattelse hun kunne lide det og kom igen. Det virkede vist. Har man ide om Pigen ikke kunne lide det, ja så kommer man jo ikke igen, for så havde det ikke været godt for en selv heller. Men vil ikke udelukke jeg er blevet overlistet af skuespil nogle gange uden selv at være klar over det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal man!!!! Pigens ve og vel skal man altid have for øje, ved hvert et besøg. 

 

Nu er det måske en anelse svært at gennemskue hvilken Kvinde man har med at gøre. Tanja Rahm meldte jo selv ud, hun smilede sødt, så Mændene fik den opfattelse hun kunne lide det og kom igen. Det virkede vist. Har man ide om Pigen ikke kunne lide det, ja så kommer man jo ikke igen, for så havde det ikke været godt for en selv heller. Men vil ikke udelukke jeg er blevet overlistet af skuespil nogle gange uden selv at være klar over det

 

Havnebums, jeg troede du var en hård banan som hænger ud med havnearbejdere.

men en virkeligheden er du en blød banan :lol: du går i knæ så snart du ser en pige :P

 

Jeg kender alt til skuespil, jeg hader faktisk at dyrke sex, jeg lader som om jeg nyder det og faker mine orgasmer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havnebums, jeg troede du var en hård banan som hænger ud med havnearbejdere.

men en virkeligheden er du en blød banan :lol: du går i knæ så snart du ser en pige :P

Jeg kender alt til skuespil, jeg hader faktisk at dyrke sex, jeg lader som om jeg nyder det og faker mine orgasmer :D

Er alle bananer ikke bløde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg lader som om jeg nyder det og faker mine orgasmer :D

 

Det kender jeg godt. Og så kigger pigerne forarget og alvorligt på én og spørger, hvorfor man ikke er kommet. Og så er gode søforklaringer dyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...