Hop til indhold
Tip toe

Mette tøzen (en anmeldelse af mig selv)

Recommended Posts

Jeg tager udfordringen fra Ann (i anden tråd) og givet en anmeldelse af mig selv, efter et nyligt besøg hos Mette tøzen.

Tilfældighederne gjorde at jeg havde en fritime midt på dagen, samtidig med at hun havde vagt, så jeg skrev og håbede på en booking. Yes, det var muligt efter en time. Jeg måtte dog udruste mig med lidt tålmodighed og selvvarmede hænder da tiden trak ud og jeg måtte sidde om hjørnet og vente på hendes sms.

Min personlige smag tændte ikke lyskæder da hun åbnede døren, for i mit indre blik havde jeg nok visualiseret et andet udseende (og måske fordi jeg godt kan lide høje piger med lidt former), men jeg var opsat på oplevelsen og hun virkede flink.

Synes selv jeg ville udbyde mig selv i reneste format, så jeg spurgte om et hurtigt bad, men da hun sagde at de var min egen tid, så slækkede jeg lidt på kvaliteten og truckedevaskede de ædle dele.

Efter tidligere angst for oral og klamydia havde jeg bestemt mig for at bruge kondom, som jeg monterede allerede inden jeg kom ud til hende. Jeg synes jeg ville prøve den dominerende rolle så hun skulle gå over til spejlet så vi kunne se hele udførelsen. Jeg prøvede at inkludere hende i legen ved at sige hun skulle se sig i spejlet imens. Fortalte hende hvor smuk hun var med min pik i halsen, men jeg ved ikke helt hvor meget hun levede sig ind i vores session.

For at fremme min dominerende karakter brugte jeg rigeligt med gloser som "kan du ikke lide det?" og "kom så du kan godt". Jeg ville gerne tænde hendes submissive side, og måske lykkedes det lidt, men mit valg med at bruge kondom og deep throathe hende gjorde det vidst lidt svært for hende, da gummidutten drillede hende i halsen. Hun sagde på et tidspunkt "det er virkelig hårdt" og det kan godt være det ikke var et act, men jeg var ikke så god til at omstille mig og komme ud af rollen.

Det sluttede med lidt blidere kontakt. Jeg synes jeg havde være lidt hård ved hende (og hendes stakkels hals) så jeg kiggede hende i øjnene, smilede og sagde at jeg ville kigge forbi en anden dag for at slikke hende. Hun sagde hun også ønskede sig smæk og trak trusserne til siden, så jeg kunne give hende lidt finger. Indtil jeg kom ud over hendes bryster.

Jeg synes det er vigtigt at afslutte sceancen pænt og manerligt, men jeg burde nok havde spillet med åbne kort og spurgt hende om jeg virkelig var for hård. Desuden var mit løfte om en tilbagekomst med forbehold, for jeg er virkelig en rolling stone hos GPer.

Alt i alt tror jeg ikke rigtigt det lykkedes mig at tænde hende til skyerne. Kondomet gjorde det svært for hende, og min manglende oprigtighed og usagte spørgsmål gjorde mig nok ikke særlig ønskværdig, men sikkert heller ikke så slemt at jeg bliver afvist.

Pis det er svært at anmelde sig selv :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for selv-anmeldelsen :D

 

Jeg kender Mette fra en anden sammenhæng, hun er sød og jeg synes hendes BJ og deepthroath var suverænt.

Jeg forstår godt at du/I ikke kom op at ringe hvis forventningerne ikke er afstemt, især når det var første møde.

 

Jeg kan kun at befale at man kommunikere og siger hvad man tænder på og hvad der skal ske, pigen er ikke tankelæser og omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...