Hop til indhold
Tacoma

Mini – Siri Thai-wellness i Hørsholm

Recommended Posts

Jeg havde nogle ærinder i Hørsholm og havde i den anledning halvanden time der skulle slås ihjel.

 
Tænkte derfor at man ligeså godt kunne checke den lokale thai-massage ud.
 
Jeg indfandt mig således hos Siri Thaiwellness
 
Stedet er meget neutralt. En almindelig opgang hvor der også var speciallæger og andre erhverv. Et par etager oppe lå så klinikken.
 
Jeg blev modtaget af en ung smuk pige i hotpants (Tror navnet var Mini)
 
Jeg havde egentlig kun tænkt mig en times massage med happy ending, men hun foreslog så body to body
 
Jeg var nysgerrig om hendes krop var lige så sprød under tøjet, så jeg hoppede i med begge ben og valgte en times BtB + HJ til en tusse.
 
Selve massagen var ok, men ikke mere. Mest lidt nusseri, men absolut behageligt. 
 
Hendes krop var til gengæld lige så appetitlig som jeg havde håbet. Og hun var ikke bange for bruge den. Det er jo altid rart at få æltet sine baller og lem af et par velformede pigebryster 
 
Hun satte sig også overskrævs på og masserede mit lem med sine baller og sin fisse. Dog ikke indføring
 
Seancen sluttede med et udemærket handjob. 
 
Tog et brusebad bagefter.
 
Alt i alt en glimrende oplevelse, omend pris-niveauet ligger et par hundrede kroner højere end hvad man kan få inde i byen. Men nuvel det ligger jo også i Whisky-bæltet
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...