Hop til indhold
Elprebsi

Lia i Aabenraa

Recommended Posts

Tak for det - sjovt, jeg synes ellers jeg havde søgt efter Lia og det indgår jo i en af indlæggene i den post... 

 

Lyder til at man ikke skal aflægge et besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har lige besøgt Lia i denne weekend, fik en aftale over sms/telefon, hun virkede imødekommende i telefonen, hun er en helt alm pige, ingen fotomodel, stedet var pænt og rent, fik tilbudt bad, det var dog klaret på forhånd. Hun var selv helt ny vasket, hun har pæn lækker krop, selve oplevelsen var ialt ok, jeg bestilte en halv time, men endte faktisk med at være der en hel time uden merpris, hun tænder rigtigt meget på at blive slikket, og hun var helt vild med en 69, hun er ikke til vild sex, og hun kysser ikke. Jeg fandt hurtigt ud af hvad der tændte hende, og på den måde fik jeg selv meget gengældt, Jeg fornemmer lidt at hvis man ikke har den rette kemi med Lia fra starten, så kan det godt ende med at blive en kedelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hejsa Alsdrengen,

Tak for din anmeldelse :-), selvom det er i strengen for efterlysninger :-D. Lige et spørgsmål. Kan du komme med et bud på Hendes alder??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Hejsa Alsdrengen,

Tak for din anmeldelse :-), selvom det er i strengen for efterlysninger :-D. Lige et spørgsmål. Kan du komme med et bud på Hendes alder??

Hun skriver midt 20

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej hendes alder passer meget godt til midt i tyverne, hvis udseendet har stor betydning, så vil du måske blive lidt skuffet her

​Takke, dig Alsdrengen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...