Hop til indhold

Recommended Posts

For os alle gælder det vel, at det er dejligt, sjovt og spændende at prøve noget nyt.

Men af og til kan det også være rart med det velkendte. Sådan havde jeg det i dag.

 

Jeg havde set, at det var muligt at besøge Tiffany :-), og det er sjældent at hendes planer passer med mine. Så derfor....

 

Tiffany behøver nok ingen nærmere præsentation, men for de ikke indviede kan billeder og beskrivelse af den skønne findes her: www.seductiongirls.dk Billederne passer, forstået på den måde at Tiffany dog faktisk ser bedre ud i virkeligheden. Beskrivelsen passer også.

 

Når man møder Tiffany er der gang i den fra begyndelsen: Hun kommer nærmest grinende ind i lokalet og resten går af sig selv. Som nogle kvinder har for vane, taler hun meget. Men på den gode måde. Det føles lidt som at mødes med en gammel flamme eller veninde, og hun er nærværende og hot.

 

”Valutababe” ?

Tiffany kan det der med sex, kælen og nusseri. Ingen tvivl om det. Men det er mere end det. Tiffany er en oplevelse! Alle drenge og mænd burde opleve sådan en kvinde mindst én gang i sit liv. Og for den sags skyld andre mennesker, som har en holdning til prostitution. Hun er livsglæde og vitalitet på højt niveau. Man kan ikke undgå at få noget af glæden med sig hjem, når man går derfra.

 

Og alderen? Nogle vil måske interessere sig for dette, og den angivne alder kan sagtens passe. Når man betragter hende, kunne hun sagtens være yngre. Nu er det dog efterhånden nogle år siden jeg mødte Tiffany første gang, og med hendes udstråling og performance må hun være ældre. Tiffany er dog en af den slags, hvor alderen er ligegyldig :-) ”Valutababe”? Jo, så absolut!

 

Kørende på vej hjem i bilen opdagede jeg, at jeg sad og smilede og var varm i hele kroppen, og det skyldtes ikke kun de fysiske anstrengelser.

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse. Rammer præcist mine egne oplevelser med choko-musen. 

Det er Tiffany, man vender tilbage til. - Og man går derfra og tænker: Igen et vellykket besøg - selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde besøgt hende for 7 år siden, flere gange, hun er en ægte perle, en ener med kæmpe udstråling og en suveræn charme.

Man kører hjem med smil på læben, hver gang.

Håber hun kommer på flere vagter om aftenen. Hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra et besøg hos den uforlignelige Tiffany. Igen må man konstatere at nogle piger kan bare deres kram og at nogle af dem sviger man bare rigtig godt med, men nu til beretningen.

Jeg ankom uanmeldt til PussyGalores. Jeg vidste, at Tiffany havde vagt, så jeg valgte at tage chancen. Bingo, der var gevinst. Jo, jeg kunne godt få en hyggestund med hende, jeg skulle bare komme med, så ville Tiffany komme. Jeg blev vist ind i et hobbyrum (altså min hobby) og så kunne jeg vente. Ventetiden blev lidt laang og der var intet at fornøje sig med..ingen blade eller andet. Nå, så kunne jeg lytte til Tiffanys kollega og hendes gæst, de hyggede gevaldigt og på en mere og mere støjende måde. Tiffany kom ind, dejlig som altid og vi aftalte en halv time. Jeg var blevet noget kold, så jeg fik et hurtigt bad for at få lidt varme i krop og hænder. På vej tilbage til legepladsen kunne jeg høre Trine (kollegaen) give den max gas på de høje toner. Jeg må indrømme at hvis jeg havde været hendes næste gæst, ville jeg have fået mindreværdskomplekser, sikken der blev gået til stålet.

Med denne lydkulisse, begyndte Tiffany og jeg vor fælles rejse. Det var længe siden, at jeg havde været hos hende sidst (alt for længe), så glæden over hendes dejlige behandling blev overvældende, så jeg måtte lægge mig (og Tiffany) ned. Som sædvanligt med Tiffany fik den alle de gode takter. Tiffany-fransk (kan ikke beskrive det nærmere..noget med tungen og læberne) fransk til hende (så fik vi overdøvet naboen ;) ), hvorpå den endelige danske missionær-tur førte mig i mål. Og lur mig om ikke Tiffany også syntes det var dejligt, hun roste ihvertfald mit tungearbejde.

Bagefter, som det altid sker for mig og Tiffany, snakkede vi om alt muligt, mest vore børn.

Jo Tiffany er et Unikum og får jeg muligheden igen, skal hun besøges.

Hun træffes også hos Seduction Girls. Links:

http://www.pussygalores.dk/tiffany.htm

http://seductiongirls.dk/pigerne/tiffany/

 

En servicemeddelelse til Økoflipperne, så er hendes bryster hjulpet lidt på vej. De er smukke at se på, dejlige at kysse og gramse, men man kan mærke fremmedlegemet. Men mig generer det ikke. Tiffany ser dejlig ud og er et dejligt menneske

 

Venligst OT (Tiffany fan)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany, den smukkeste, sexigaste OCH södeste GP i hele Köpenhamn. Jag har slutat besöka henne, för jag höll på att bli forelsket :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 4 minutter siden:

Tiffany, den smukkeste, sexigaste OCH södeste GP i hele Köpenhamn. Jag har slutat besöka henne, för jag höll på att bli forelsket :x

Jeg er forelsket...når jeg er hos hende.

Man skal kunne smyge sig ud af det bagefter, ellers skal man gøre som du har gjort. Min dybeste medfølelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dast74

Helt enig. Tiffany är fantastisk. Har treffet henne alene två gånger och sammen med Anna på Seductiongirls tre gånger. Det är helvildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 5/29/2015 at 11:24:

www.seductiongirls.dk/vagtplan

Anna besøgte jeg en gang for et par år siden - den gang et dejligt, lidt hvalpet tøsebarn, jysk-talende og let til latter. Tiffany har jeg i de seneste to-tre år besøgt jævnligt. Nu har de to om torsdagen i nogen tid haft vagter samtidig hos "SeductionGirls" i Rødovre. Det burde jo prøves. Nogle scenarier:

Jeg ligger mellem Anna og Tiffany. Jeg leger med fire bryster. medens vi sludrer om hinandens udseende. Anna sætter kondom på og giver sig til at sutte. Tiffany kysser på mund. Jeg lægger armene bag om pigerne, og lidt efter har jeg en våd, varm fisse i hver hånd - Annas i venstre  og Tiffanys i højre. Under sutteriet kommenterer Anna selv, at hun ved, hendes fisse er våd. Jeg giver ikke mig selv hele æren, - pigerne har været på arbejde i fire timer, så de er let antændelige. 

Jeg sidder på knæ med pigerne liggende side om side på ryggen. Jeg prøver at huske synet. Anna til højre, Tiffany til venstre. Jeg slikker Anna i skridtet, og hun siger jyske lyde. Min venstre hånd bearbejder Tiffanys fisse. Så skifter jeg og slikker på Tiffany, medens højre hånd roder mellem Annas ben. 

Jeg sidder på knæ med Anna anbragt på pikken. Nu kan jeg med højre hånd lege med Annas bryster, medens venstre hånd gramser på Tiffanys bryster. Jeg lægger mig frem over Anna, og vi begynder at kneppe. Tiffanys mund kommer ind fra venstre, og vi kysser vådt og ihærdigt. Med armene helt omkring ryggen på Anna bemærker jeg, hvor slank hun egentlig er. Men hun er en stærk pige. Hun spørger, om hun ikke også skal gøre noget af arbejdet. 

Vi vender rundt. Anna sætter sig overskrævs og giver sig til at ride på mig. Dejlige hofter at holde i, - når jeg da ikke med begge arme om Tiffany benytter hende som fast holdepunkt i verden. Vores snak tør jeg ikke referere. Tiffany kender mine påfund, - Anna lod sig overraske og reagerede med nogle glade grin.

I stilling hen over Tiffany. Jeg synes, at jeg kender hendes ansigt, men det bliver med Anna ved siden sat i et nyt relief, så jeg suger til mig - med øjnene og med munden. Jeg kigger på Annas lyse, markante ansigt og ned over hendes pæne, strittende bryster. Jeg lader mig inspirere til at give Tiffany den afsluttende gang pul, hvor hun med stille lyde kvitterer, når jeg rammer hendes inderste.

En inderlig tak til SeductionGirls og torsdagens sikre telefonpige.

 

Dast74 skrev, for 30 minutter siden:

Helt enig. Tiffany är fantastisk. Har treffet henne alene två gånger och sammen med Anna på Seductiongirls tre gånger. Det är helvildt. 

Den kombination kan jeg helt gå ind for. - Ved passende lejlighed skal jeg fejre mig selv ved at kryds-kneppe dem igen. Verden er smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oldtimer skrev, den 23/2/2016 at 17:28:

Er lige kommet hjem fra et besøg hos den uforlignelige Tiffany. Igen må man konstatere at nogle piger kan bare deres kram og at nogle af dem sviger man bare rigtig godt med, men nu til beretningen.

Jeg ankom uanmeldt til PussyGalores. Jeg vidste, at Tiffany havde vagt, så jeg valgte at tage chancen. Bingo, der var gevinst. Jo, jeg kunne godt få en hyggestund med hende, jeg skulle bare komme med, så ville Tiffany komme. Jeg blev vist ind i et hobbyrum (altså min hobby) og så kunne jeg vente. Ventetiden blev lidt laang og der var intet at fornøje sig med..ingen blade eller andet. Nå, så kunne jeg lytte til Tiffanys kollega og hendes gæst, de hyggede gevaldigt og på en mere og mere støjende måde. Tiffany kom ind, dejlig som altid og vi aftalte en halv time. Jeg var blevet noget kold, så jeg fik et hurtigt bad for at få lidt varme i krop og hænder. På vej tilbage til legepladsen kunne jeg høre Trine (kollegaen) give den max gas på de høje toner. Jeg må indrømme at hvis jeg havde været hendes næste gæst, ville jeg have fået mindreværdskomplekser, sikken der blev gået til stålet.

Med denne lydkulisse, begyndte Tiffany og jeg vor fælles rejse. Det var længe siden, at jeg havde været hos hende sidst (alt for længe), så glæden over hendes dejlige behandling blev overvældende, så jeg måtte lægge mig (og Tiffany) ned. Som sædvanligt med Tiffany fik den alle de gode takter. Tiffany-fransk (kan ikke beskrive det nærmere..noget med tungen og læberne) fransk til hende (så fik vi overdøvet naboen ;) ), hvorpå den endelige danske missionær-tur førte mig i mål. Og lur mig om ikke Tiffany også syntes det var dejligt, hun roste ihvertfald mit tungearbejde.

Bagefter, som det altid sker for mig og Tiffany, snakkede vi om alt muligt, mest vore børn.

Jo Tiffany er et Unikum og får jeg muligheden igen, skal hun besøges.

Hun træffes også hos Seduction Girls. Links:

http://www.pussygalores.dk/tiffany.htm

http://seductiongirls.dk/pigerne/tiffany/

 

En servicemeddelelse til Økoflipperne, så er hendes bryster hjulpet lidt på vej. De er smukke at se på, dejlige at kysse og gramse, men man kan mærke fremmedlegemet. Men mig generer det ikke. Tiffany ser dejlig ud og er et dejligt menneske

 

Venligst OT (Tiffany fan)

Jes!

Tiffany er en super fornøjelse at være sammen med. Var også forbi for nogle tirsdage siden, hvor der også var gang i "pivedyret" i det andet lokale:grin: ....skønt. Tiffany kom så ind til mig men det herligste grin og spurgte mig om jeg var til højlydt sex, hvortil jeg svarede: ja, men det er ikke et must.

Men det hjælper i den grad på at komme i rette stemning. Så bliv endelig ved Trine;-)

Tiffany er byens sorte diamant!! Med krop som en Gazelle. Kommer snart forbi igen!

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dast74

Mycket snack om ljud ifrån Trine. Vet någon om Tiffany och Trine går in tillsammans ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dast74

Någon som har erfarenhet av gå in med Trine och Tiffany? Det är en udda duo och det gör det ju lite spännande. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dast74 skrev, for 4 timer siden:

Någon som har erfarenhet av gå in med Trine och Tiffany? Det är en udda duo och det gör det ju lite spännande. 

Jeg har overhovedet ikke råd til den slags luksus-pakker. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holda op nogle beretninger,,, det kunne da prøves uha :wub: tak for dem :-P jeg er ellers kun til Angelina Angel hun er bare så fantastisk dejlig og nu bliver jeg så fræk i mine tanker :P kan snart ikke vente længere !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang måtte jeg besøge Tiffany, the one and only.

Tiffany er en vidunderlig serviceminded GP, jeg kommer altfor sjældent forbi og hver gang overraskes jeg over, hvor smuk og charmerende hun er. Billederne på Pussygalores og Seductiongirls hjemmesider yder hende på ingen måde retfærdighed.

Tiffany kan læse dine lyster på en måde man sjældent oplever, og bagefter flyver tiden bare afsted med pjat, fjol og hyggesnak.

Selve akten kan jeg ikke beskrive på en måde, der giver den rette stemning. Denne gang var det min nydelse, der var i fokus....og hvilken nydelse. Tiffanys franske er ikke bare pik i mund og sug, der er både slik og leg med tungen, pirring, sut, sug og hvad mit hjerte ellers kan begære. Det danske kan variere fra en hurtig omgang missionær til en tur rundt i flere forskellige stillinger. Hun er ikke bange for at lade dig se, føle, snuse og smage hende. I går fik jeg den store tur og selvom det var sent på hendes vagt, virkede hun utroligt veloplagt (som altid).

Tiffany er smuk, charmerende, fræk, flabet, sød i den helt rigtige blanding. Jeg forelsker mig hver gang på ny. Hun forstår at bruge sin (og din) krop på det ypperste. Altid en god (fantastisk) oplevelse og endnu en klar anbefaling.

På de berømte(berygtede) skala'er, som jeg hader, giver hun på alle de parametre, jeg kan finde på: 12/10.

Jeg glæder mig, til hun får nogle (for mig) bedre vagttider.

Mvh

OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

hvordan er hendes tungekys? Og superfransk er vel med kondom på toppen ikk? Hun er godt nok fristende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 timer siden:

hvordan er hendes tungekys? Og superfransk er vel med kondom på toppen ikk? Hun er godt nok fristende

Hun tungekysser vildt og ubegrænset. - Du kan bare gå i gang. - Når hun tager din pik i munden, sætter hun et kondom på først. - Tiffany er både en køn og en klog pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fylder lige lidt på denne tråd. 

Var forbi Tiffany i dag. Vi mødtes på værelset efter mit bad. Hun kom bare ind og fyldte rummet på den dejlige måde hun har. Kys ad libitum, fransk på en super måde. Hun kan noget, med mund tunge og kondom. Før vi kom så langt, lå vi og var tændte, så jeg måtte holde mig tilbage. 

Jeg kan kun sige til de af jer, der ikke har været hos hemde: Se at komme afsted.  

Jeg kommer nok igen (for måske 10. gang)

venligst OT

Edit: Tiffany er sikker sex, min formulering om fransk, kan misforstås. 

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...