Hop til indhold
Rockmesexy

Scor.dk som sted for sugarbabes

Recommended Posts

Hej venner

 

Overvejer om jeg skal prøve en måned mere på sugardaters.dk, som jeg var medlem af for godt et halvt år siden, eller om jeg skal prøve noget alternativt, som fx scor.dk. Er der nogen her, der har erfaringer med at skrive til mere eller mindre tilfældige profiler inde på fx scor.dk, for at byde sig til som sugardaddy?

 

Jeg kan godt læse her, at sugardaters fungerer fint for folk i Kbh, men jeg er fra Nordjylland, og her er udvalget bare ikke så stort.

 

Da jeg var medlem på sugardaters, lykkedes det mig at møde en enkelt sugarbabe i midten af 20-erne, men det viste sig, at hun var noget mere overvægtig, end hun ligefrem havde givet udtryk for i sin profil. Hendes billeder var vidst heller ikke helt friske!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forbudt på scor at tilbyde penge for sex ydelser og omvendt tilbyde sig selv for penge, dette medfører lukning a profil med det samme

 

Det har jeg prøvet: der var en pige, der spurgte hvad jeg havde at tilbyde - så tilbød jeg hende lidt penge - og så anmeldte hun mig  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...