Hop til indhold

Havnebumsen på fisketur

Featured Replies

Skrevet

Det er en rigtig Mandeting at tage på fisketur!!! Mennn ææhhhh hvor synes Havne da det er kedelig! Man sidder der og venter på en skide fisk gider springe på.... sgu da meget godt man får et par kolde til, for ellers ville det være rent spild af tid!! Nå man vil jo gerne ud og hygge sig med gutterne! Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :-)

Skrevet

Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :smile:

Det må være kedelig for pigen, jeg ville bare knalde pigen og sige fuck fiskerne, jeg køber noget sushi på vej hjem :P

Redigeret af Nille

Skrevet

Det må være kedelig for pigen, jeg ville bare knalde pigen og sige fuck fiskerne, jeg købe noget sushi på vej hjem :P

Ganske sikker på hun sætter en kæmpe ære i, at få lov at ligge sådan foran Havnebumsen! Håbefuld liggende og drømmer om Havnepikken :-)
Skrevet

DEN STANG SKAL HUN DA BARE HOLDE STILLE, SÅ MAN KAN SE OM DER ER BID - MEN BAGEFTER . . .  :P  :P  :P  :P 

Skrevet

Det er en rigtig Mandeting at tage på fisketur!!! Mennn ææhhhh hvor synes Havne da det er kedelig! Man sidder der og venter på en skide fisk gider springe på.... sgu da meget godt man får et par kolde til, for ellers ville det være rent spild af tid!! Nå man vil jo gerne ud og hygge sig med gutterne! Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :-)

Købt samme sted som spise bordet, kan jeg se...

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Købt samme sted som spise bordet, kan jeg se...

Var det dette bord ?  ;)

Skrevet

så længe kvinden ikke snakker og kan holde sin mund uden at skræmme fiskene væk, så det fint nok :D

Skrevet

Eiij Bums, hvor smart! Nu får du da ikke problemer med at få lokket kammesjukkerne ud af Center Pub'en.

Men jeg vidste ikke, at du er til det der med at klæde sig ud i dametøj :o

Redigeret af hot6

Skrevet

Eiij Bums, hvor smart! Nu får du da ikke problemer med at få lokket kammesjukkerne ud af Center Pub'en.

Men jeg vidste ikke, at du er til det der med at klæde sig ud i dametøj :o

​Du har da fattet mindre end ingenting! :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.