Hop til indhold
Gæst

Havnebumsen på fisketur

Recommended Posts

Gæst

Det er en rigtig Mandeting at tage på fisketur!!! Mennn ææhhhh hvor synes Havne da det er kedelig! Man sidder der og venter på en skide fisk gider springe på.... sgu da meget godt man får et par kolde til, for ellers ville det være rent spild af tid!! Nå man vil jo gerne ud og hygge sig med gutterne! Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :smile:

 

Det må være kedelig for pigen, jeg ville bare knalde pigen og sige fuck fiskerne, jeg køber noget sushi på vej hjem :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det må være kedelig for pigen, jeg ville bare knalde pigen og sige fuck fiskerne, jeg købe noget sushi på vej hjem :P

Ganske sikker på hun sætter en kæmpe ære i, at få lov at ligge sådan foran Havnebumsen! Håbefuld liggende og drømmer om Havnepikken :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

DEN STANG SKAL HUN DA BARE HOLDE STILLE, SÅ MAN KAN SE OM DER ER BID - MEN BAGEFTER . . .  :P  :P  :P  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en rigtig Mandeting at tage på fisketur!!! Mennn ææhhhh hvor synes Havne da det er kedelig! Man sidder der og venter på en skide fisk gider springe på.... sgu da meget godt man får et par kolde til, for ellers ville det være rent spild af tid!! Nå man vil jo gerne ud og hygge sig med gutterne! Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :-)

Købt samme sted som spise bordet, kan jeg se...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en rigtig Mandeting at tage på fisketur!!! Mennn ææhhhh hvor synes Havne da det er kedelig! Man sidder der og venter på en skide fisk gider springe på.... sgu da meget godt man får et par kolde til, for ellers ville det være rent spild af tid!! Nå man vil jo gerne ud og hygge sig med gutterne! Så Havne gik i sin kreative tænkebox og fandt frem til en opkvalificering af udstyret ville gøre det meget sjovere.... Så blev der fandeme rift om at komme med Havne på fisketur skal lige siges :-)

Eiij Bums, hvor smart! Nu får du da ikke problemer med at få lokket kammesjukkerne ud af Center Pub'en.

Men jeg vidste ikke, at du er til det der med at klæde sig ud i dametøj :o

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Eiij Bums, hvor smart! Nu får du da ikke problemer med at få lokket kammesjukkerne ud af Center Pub'en.

Men jeg vidste ikke, at du er til det der med at klæde sig ud i dametøj :o

​Du har da fattet mindre end ingenting! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...