Hop til indhold

Sprøjteorgasme

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg har det problem at jeg ikke holder så forfærdelig længe når jeg sexer. Det har jeg som sådan lært at leve med.

Derfor søgerjeg efter oplevelser hvor Det at tilfredstille pigen, er i højsædet.

Jegkunne vildt godt tænke mig at opleve en kvinde have en sprøjte orgasme der kan mærkes smil,

Nogen der ved hvor jeg skal lede ????

Skrevet

Hejsa

Jeg har det problem at jeg ikke holder så forfærdelig længe når jeg sexer. Det har jeg som sådan lært at leve med.

Derfor søgerjeg efter oplevelser hvor Det at tilfredstille pigen, er i højsædet.

Jegkunne vildt godt tænke mig at opleve en kvinde have en sprøjte orgasme der kan mærkes smil,

Nogen der ved hvor jeg skal lede ????

Miss Lulu. - Folehaven 70. - Hun sprøjter mandag og torsdag, så du har chancen i dag.

Skrevet

Hej Chris

du ku' overveje at besøge cherie.dk, hun tilbyder faktisk også undervisning i at holde længe - og hun er meget erfaren og får gode anmeldelser.

Held og lykke!

Skrevet

bedømt ud fra anmeldelser vedr. sprøjteorgasmer, så bør du kigge efter Jasmin (som også er her på siden) og ellers med en annonce på sexpiger.dk.

Jeg har ikke selv besøgt hende - ENDNU .. men skal snart ;-)

God fornøjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.