Hop til indhold
3300-76

GP kender kunde?

Recommended Posts

Måske en dårlig overskrift, men prøver alligevel

Hvordan har i GP det med kunder i kender fra privaten, hvis i møder dem "uheldigt" til en aftale, det er jo en af konsekvenserne ved hemlige nummere / taletidskort - tit har begge parter lige meget på spil

Gør i det hvis i tænder på manden, eller mangler penge eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at det er et af de dilemmaer som jeg ofte tænker over hvordan pigerne dealer med.

 

Læste engang et sted, at en pige fortalte, at på hendes klinik var der et lille kighul ind til venterummet, så han altid kunne se hvem der ventede før hun gik ud og præsenterede sig.

 

Og så er der jo den gamle historie med manden, der går på bordel, og da pigen så kommer ud, så siger hun "Far, hvad laver du dog her?"

 

Ved ikke om det er en sand historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Min ekskæreste skrev engang til mig, heldigvis med både billede og fulde navn, den lod jeg bare pænt vær med at svare på ;)

Min allerførste sex kunde (hvad er oddsene for det?) Var en gæst fra min bar, det opdagede vi først da vi stod overfor hinanden. Men da han ikke var super stamgæst eller en nær ven, og han forsikrede mig om at det ikke kom videre, tænkte jeg "what the hell?" Det var også lidt fedt for ham da han flere gange havde forsøgt at score mig, så nu fik han da lov at udleve fantasien. Det var faktisk lidt fedt for os begge ;) Og han har holdt sit ord, ingen ved noget og nu hygger vi os lidt med at gå og sende hemmelighedsfulde blikke til hinanden over baren...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig har ingen af parterne interesse i, at det kommer videre. Det kan selvfølgelig give en underlig, måske endda ubehagelig, stemning (sæt nu det var chefen, der kom på besøg), men den fælles viden burde sikre, at det ikke går videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min ekskæreste skrev engang til mig, heldigvis med både billede og fulde navn, den lod jeg bare pænt vær med at svare på ;)

Min allerførste sex kunde (hvad er oddsene for det?) Var en gæst fra min bar, det opdagede vi først da vi stod overfor hinanden. Men da han ikke var super stamgæst eller en nær ven, og han forsikrede mig om at det ikke kom videre, tænkte jeg "what the hell?" Det var også lidt fedt for ham da han flere gange havde forsøgt at score mig, så nu fik han da lov at udleve fantasien. Det var faktisk lidt fedt for os begge ;) Og han har holdt sit ord, ingen ved noget og nu hygger vi os lidt med at gå og sende hemmelighedsfulde blikke til hinanden over baren...

 

Sød historie, Mette.

 

Var det kun en enkelt gang han fik lov?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke jeg bliver anklaget for at afspore tråden, men jeg har en fantasi om at komme på en swingerklub, hvor jeg opdager, at min veninde ligger bundet på hænder og fødder, og med bind for øjnene.

 

Så på den måde får jeg mit højeste ønske opfyldt, da jeg lov til at kneppe med hende i den situation.

 

For desværre vil hun ikke dyrke sex med mig på den normale måde ude i virkeligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Tommy: nej vi sås et par gange faktisk, det var ret god sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har stået overfor en tidligere klassekammerat... vi var enige om at han skulle gå igen men det var da meget griner

jeg er ligeglad med det... de har som oftest meget meget mere på spil end jeg har :) - så diskretionen skal de nok overholde

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tænkte jo nok at jeg ikke var den eneste med de tanker

 

mange situatoner kan jo ungåes, med alm. omtanke, men nogle gange er det tæt på umuligt at forudse, eks. hvis man besøger en pige, som så deler sted med en man kender - som så kunne være konens veninde (som du altid gerne har ville prøve) så har vi dillemaet - mødet er jo uforskyldt af begge parter, og mon ikke der er den fornødne gensidige diskretion?

 

Men hvad nu hvis man så er tændt på at møde hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle min venindes kæreste, en kollega, nabo eller en anden person tæt på dukke op hos Liv, så må han få en kop kaffe og en snak om diskretion, men der bliver ingen sex med mig ;)

Jeg har en enkelt kær gæst, der kender mig perifært ude fra virkeligheden, men første kontakt var som gæst, først senere gik sammenhængen op for mig. Det var lidt akavet lige den dag, at grænsen mellem mig og Liv pludselig var flydende. Efterfølgende har det været helt fint, jeg er helt tryg og ved at diskretionen bliver overholdt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok har jeg oplevet Liv i de indledende faser af en konfrontation imellem "virkeligheden udenfor GP-universet" og hendes identitet som Liv. ;)

Da jeg besøgte hende første gang virkede det hele lidt akavet til at begynde med. Hun virkede både hæmmet og stiv, og jeg tænkte lidt på, hvordan pokker det her nu ville komme til at gå. Affejede det lidt med, at hun nok ville tø lidt op. I den indledende smalltalk spurgte hun bl.a. om jeg kom fra en bestemt lokalitet, hvilket jeg afkræftede. Derefter gik vi i gang, og tingene udviklede sig til noget dejlig hygge.

Bagefter nævnte jeg, at hun havde virket lidt mærkelig til at begynde med. Hun grinte og sagde, at hun først troede at jeg var bror til en af hendes veninder (eller så var det en kammerat til en venindes bror - husker ikke helt præcis). Det fik vi så en god griner ud af, men indtrykket af de første minutter husker jeg stadig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, meget morsomt, det kan vi jo grine af nu, men jeg skal lige hilse og sige, at min hjerne kørte på højtryk de første fem min ;) Sagen er den, at d'Artagnan ligner én fra min by så meget, at han i min fantasi kun kunne være hendes bror. Jeg ved, at den bror bor langt væk, så han måtte nødvendigvis overnatte hos hende, og dermed også være gæst til vores byfest dagen efter. Jeg så nu for mig, at jeg ville få d'Artagnan til bords og hvilke forviklinger og pinligheder det kunne medføre ;)

Almindeligvis spørger jeg ikke mine gæster, hvor de kommer fra, men lige i dette tilfælde var det nødvendigt, ellers var vi aldrig kommet til sexdelen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

eks-kærestens ven ,( for øvrigt mega lækker og havde i en del år tænkt, mmm kunne godt) kom en dag på en klinik jeg var på den gang og total mærkeligt var det.. Han blev heldigvis og det var super godt sf... 

Foretrækker hvis jeg møder en jeg kender ( er sket måske 5-8 gange i de snart 10 år..) at de bliver, bortset fra hvis det skulle vise sig at være familie, for hermed har ingen i klemme... De gange det er sket, har det været med grin og god snak, så det er altid endt med god lir og hygge smil... 

God weekend knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var lidt specielt, Liv, og jeg fattede først omfanget af det bagefter. Efter at den indledende alarm var afblæst husker jeg at jeg tænkte, at det her må da få hende til at slappe af, og så dykkede jeg ned imellem dine ben - og det fungerede da. :P 

 

Ja, meget morsomt, det kan vi jo grine af nu, men jeg skal lige hilse og sige, at min hjerne kørte på højtryk de første fem min ;) Sagen er den, at d'Artagnan ligner én fra min by så meget, at han i min fantasi kun kunne være hendes bror. Jeg ved, at den bror bor langt væk, så han måtte nødvendigvis overnatte hos hende, og dermed også være gæst til vores byfest dagen efter. Jeg så nu for mig, at jeg ville få d'Artagnan til bords og hvilke forviklinger og pinligheder det kunne medføre ;)

Almindeligvis spørger jeg ikke mine gæster, hvor de kommer fra, men lige i dette tilfælde var det nødvendigt, ellers var vi aldrig kommet til sexdelen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...