Hop til indhold

Tur til Randers området

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Jeg skal en tur til Randers området om nogen dage, vil høre om der er nogen som har nogle gode input (  jeg har selvfølgelig kikker forum igennem, men det er godt med nogle friske buderfaringer ).

Det vil sige jeg køre fra fyn af, så det kan jo også blive plads til en lille afstikker på vej derop :wink: .

Ordet er frit, men jeg kikker specielt efter gode thai steder  -  mørke piger ( det er svært at finde nogen gode )  -  og så har jeg kikket lidt på  shemales ( der er nyt emne for mig , men det tænder mig lidt. )   det skal dog være en af de feminine ...

Så jeg vil blive glad for jeres bud :D .

VH

Redigeret af Kurator

Skrevet

Aften

Ville tage teen i Fredericia eller hedemannsgade i Århus på vejen

Der er også et par gode steder i Randers bla. Cat hvis du rammer den rigtige dag

Venligst 8000

Skrevet
  • Author

Hejsa.

Jep vi er helt enige om teen :P .     Tænkte bare jeg skulle prøve noget nyt når jeg skulle lidt længere væk i nogle dage ;) .

Ja jeg kan se der bliver talt pænt om Cat .

VH

Aften

Ville tage teen i Fredericia eller hedemannsgade i Århus på vejen

Der er også et par gode steder i Randers bla. Cat hvis du rammer den rigtige dag

Venligst 8000

Skrevet

Cat har fået mindre travlt = bedre service

Det er altså fantastisk massage m.m.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.