Hop til indhold
Gæst

Blasfemi ;)

Recommended Posts

Par idømt fængselsstraf for sex i kirker

8. apr.. 2015 - kl. 16:32

De dømte var overraskede over hård dom

http://ekstrabladet.dk/112/par-idoemt-faengselsstraf-for-sex-i-kirker/5512985

 

Godt man bor i Danmark..

Gad vide om denne handling ikke ville have udløst en strengere hårdere straf i et muslimsk land? 

Kære Titman :)

Selvom jeg er ateist, så synes jeg faktisk de 2 x 60 dage og bøden på 40.000kr er meget passende - -  de er jo gået langt "over stregen".

 

Hærværket er for mig det værste - - at de har kneppet :P  i "Guds hus" kan næsten ikke forarge mig - der skal jo laves nogle nye unger så præsten får nye kunder i "butikken" der både skal døbes - konfirmeres - giftes/giftes flere gange - begraves.

 

Jeg vil betegne dem som værende ude af stand til at vurdere anstændig opførelse - hvis de ikke var blevet stoppet - hvad ville det næste være.

 

Titman - Hvis man laver den slags i et muslimsk land - kan man ligeså godt starte med at grave sit eget gravsted - for der ender man nemlig; men først efter at have fået 40.000 piskeslag fordelt over 60 dage :twisted:

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet at blive taget på fersk gerning i en park .. i et stærkt muslimsk land :)

 

Sagen kom aldrig i nærheden af en domstol, men blev afgjort på stedet af den hærdebrede politimand, som mest af alt lignede en oberst-type fra en Tintin tegneserie,

Pigen fik en syngende lussing, hvilket bogstaveligt sendte hende sejlende hen ad jorden.

Undertegnede fik en 'bøde' fulgt af det gode råd at passe på den slags piger.

Han var helt med på, at mænd havde brug for sex .. men jeg risikerede at blive rullet, og det skulle desuden ikke foregå i hans park.

 

Jeg takkede for det gode råd, betalte bøden og var for første gang i mit liv en smule glad for korruption :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Selvom jeg er ateist, så synes jeg faktisk de 2 x 60 dage og bøden på 40.000kr er meget passende - -  de er jo gået langt "over stregen".

 

 

Det er da absolut på tide, at der kommer lidt action i kirken.

 

Tag nu ham den stakkels søn af en tømrer, som for et par årtusinder blev taget ved næsen af datidens svar på Veri-pigen, den falske domina og farisæer ved navn Mistress Pilatus.

 

Hun fik lokket ham op på korset med løfter om spank, buttplugs og Myrrha .. og der har staklen hængt lige siden, mens hun var over alle bjerge med hans surt optjente drachmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Par idømt fængselsstraf for sex i kirker

8. apr.. 2015 - kl. 16:32

De dømte var overraskede over hård dom

http://ekstrabladet.dk/112/par-idoemt-faengselsstraf-for-sex-i-kirker/5512985

 

Godt man bor i Danmark..

Gad vide om disse handlinger ikke ville have udløst en noget hårdere straf i et muslimsk land? 

Uden tvivel, man var blevet brændt sammen med kirken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu nævner artiklen jo kun, hvad de "blandt andet" er tiltalt efter og ikke, hvilke paragraffer, de rent faktisk er blevet dømt efter.

 

Men 60 dage for blandt andet hærværk i 5 tilfælde, og hvor man af geografiske og tidsmæssige årsager må formode, at det ikke er sket i samme ombæring, synes i mine øjne som en rimelig, om end mild dom, da disse handlinger har krævet opbydelse af en større mængde kriminel energi.

 

Hvis der kun er dømt for blasfemi, er straffen i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var slet ikke klar over, at jeg var kriminel, da jeg kneppede en lækker sag på gulvet i sakristiet efter gudstjenesten. (vi var alene i kirken, hvis man ikke regner treenigheden med).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex med mellem mand og kone er hellig, utroskab er synd :P

Var du den omtalte pige ? :P

Ja hvis man kigger sort/Hvidt på det ;) ...

Hehe nej men det kunne da være meget frækt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Par idømt fængselsstraf for sex i kirker

8. apr.. 2015 - kl. 16:32

De dømte var overraskede over hård dom

http://ekstrabladet.dk/112/par-idoemt-faengselsstraf-for-sex-i-kirker/5512985

 

Godt man bor i Danmark..

Gad vide om disse handlinger ikke ville have udløst en noget hårdere straf i et muslimsk land? 

 

I et muslimsk land ville man have benyttet lejligheden til at fremhæve al den utugt der sker under kristendommen - "Se nu bare, også i kirkerne".

 

Men hvis du havde gjort det i en moske, så er talen en helt anden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror selv på Gud, men isoleret set, kan det ikke bringe mit pis i kog at nogle har sex i en kirke. Den tanke synes jeg også er ret fræk.

 

Men at svine andres ejendele til med tapetklister og soya er bare dumt uanset hvem det bliver begået mod. En anden ting er så også at der måske kommer folk i kirken for at sørge over nære de har mistet. Mennesker i en sårbar situation, som jeg godt synes man kan respektere hvis man bare har et minimum af anstændighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et af kristendommens grundlæggende budskaber er jo at man skal "elske sin næste".

 

Så er der vel ikke nogen grund til at tage sådan på vej over, at nogen fortolker det lige lovlig bogstaveligt, og går i gang midt i kirken. :-P

 

Det med tapetklister og soya ud over det hele kan jeg dog ikke finde noget om i hverken det nye eller det gamle testamente - så det er i hvert fald ikke i orden. :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror selv på Gud, men isoleret set, kan det ikke bringe mit pis i kog at nogle har sex i en kirke. Den tanke synes jeg også er ret fræk.

Men at svine andres ejendele til med tapetklister og soya er bare dumt uanset hvem det bliver begået mod. En anden ting er så også at der måske kommer folk i kirken for at sørge over nære de har mistet. Mennesker i en sårbar situation, som jeg godt synes man kan respektere hvis man bare har et minimum af anstændighed.

Enig, derfor ventede vi også til vi havde kirken for os selv...og gjorde det så i sakristiet. Selvom man er vild i varmen kan man tage et minimum af hensyn, så heller ingen kropsvæsker ud over andet end det indre af skeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...