Hop til indhold

Recommended Posts

Havde du besøg af hende, eller var det hos hende? hotel, solcenter eller andet?

Har mailet lidt frem og tilbage med hende - men har ikke et sted at mødes.

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er absolut et stk fantastisk skøn frækkert har kun gode ting at kunne sige om hende  

 

Det bliver også til en ommer når jeg engang finder tid :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu mødt den lille Vanessa, utrolig dejlig lille nips, lige noget der passer mig. Sød og indlevende og bestemt ikke bange for at prøve grænser af.

Det et bestemt ikke sidte gang jeg laver aftale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en køn pige efter min mening, asiatisk udseende, koreanske rødder, personlig synes jeg de pæneste asiater er fra Korea og Japan. 

Hendes egne oplysninger:

154, 43 kg.
70-A, str. 34 i sko
 
Det tror jeg passer perfekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt tyde på en der var utilfreds, ikke noget jeg kan nikke genkendende til. Vanessa kom alene,  så ikke andre, hun end ikke ringede eller sendte sms mens vi var sammen. Med mindre hun er Ninja eller noget i den retning tror jeg heller ikke hun udgør en reel trussel for en voksen mand når man betænker hendes størrelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro nærmere hun ikke ville mødes med ham. Derefter kan han altid forsøge at ødelægge forretningen for hende, eller en GP som har noget imod ung konkurrence...

Nej, nu alvorligt - Ved jo ikke hvad der er sket, men fakta er at jeg er meget forsigtig - han været meget aktiv i mine unge dage i udlandet, så jeg har været udsat for rigtig meget i men tid. Jeg er en gammel mand, hygger mig med GP primært på fyn, for hyggens skyld. Men jeg tager altid mine forholdsregler, hvis jeg havde set noget som helst mistænksom ville jeg havde anmeldt dette i forummet. Kan kun give Mester4u ret, tror ikke på dette, og hvis det er sandt ville jeg gerne overfaldes af en ung 1.54 meter høj asiat med en kampvægt på 43 kg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede at få en aftale med Vanessa. Hun ville gerne se et billede først og det fik hun. Har så ikke hørt fra hende siden - Jeg var nok for grim :(

Redigeret af Extroox

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vanessa var en super sød og dejlig pige at være sammen med.

Men havde aftale med hende i går fredags ,der blev jeg meget skuffet  ikke at høre fra hende havde glædet mig hele ugen til at skulle være sammen med hende.

Mån hun er stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde samme oplevelse med Vanessa,  efter første besøg aftalte vi et nyt møde,  skrev frem og tilbage med hvad der skulle sk.  Havde booket hotel og alt var klar indtil hun aftenen inden skrev at hun var syg. Det kan jo ske.

Næste dag svarede hun ikke på mail eller opkald så sad tilbage med et hotelværelse. 

Prøvede at skrive til hende fra en anden e-mail og der var hun frisk og kunne komme med det samme. 

Nu svarer hun hverken på mail eller opkald så ved ikke hvad der er sket med hende. 

Det er selvfølgelig helt op til hende om hun vil mødes eller ej, men jeg synes bare det er mega træls når det skal være så lusket og hun lyver om at hun er syg.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig ingen der har hørt fra hende ,mærkeligt man ikke høre fra hende mere.

har ellers nogle ting til hende bl.a med en sangerinde hun kunne li at høre hos mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at hun er helt forsvundet fra rampelyset. 

Sidst jeg havde kontakt med hende snakkede hun om en stalker, så mon ikke hun gemmer sig en tid,  men håber da hun kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...