Hop til indhold

Relax i Fredericia opruster

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Da relax i Fredericia bare plejer at give den bedste massage, ringede jeg og aftalte tid.

Da jeg ankom blev jeg imidlertid modtaget af en ny og ukendt pige. Hun var ung og lækker med en lille fast røv og struttende bryster og et kønt ansigt.

Jeg blev præsenteret for en menu, hvor det billigste tilbud var en times massage til 400. Der var ikke egentlige seksuelle ydelser på menuen, men blot skrevet " tantra" efter de fleste af menupunkterne. Så kan vel selv regne ud hvad det går ud på  :mrgreen: .

Jeg bad blot om massagen- jeg foretrækker at finde ud af, om pigen kan tænde mig inden jeg vælger ekstra.

Massagen var ikke noget at prale af - alt for blid og ikke fræk og nærgående nok. Det er typisk tilfældet med de helt unge piger, synes jeg. Jeg foretrækker de modne og kinky Thaidamer uuuuhm, dem kan jeg ikke få nok af :wub:

Nå, om på ryggen efter en halv time, hvor hun selvfølgelig fik mig lokket til et HJ. HJ var til gengæld til ug  -det var frækt og lækkert og hun bad mig om at tage hende på brysterne imens.

Alt i alt ikke 700 kr værd. Men HJet var kanon.

Skrevet

Enig i, at Relax har kunnet levere rigtig god massage. Sidst jeg var der (ca. et år siden) blev jeg masseret af to modne piger. Super god og hård massage, og et rigtig godt HJ efterfølgende (af den ene). Er dette stadig en mulighed?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.