Hop til indhold
Gæst

Mathilde i Odder

Recommended Posts

Gæst

Jeg har for nyligt besøgt Mathilde i Odder. Hun annoncerede på Annoncelight med følgende tekst:

Hejsa frække.

Jeg har netop i påsken et tilbud til dig.

Jeg tilbyder blow og sex i 
en halv time for 600
En time for 1000
To timer for 1500
En nat for 3500

Normalpris er:
Halv time - 1000
En time - 1500
To timer - 2500
Nat - 5000

Mine mål er: 26år - 168 - 70 - D - korthåret. :)

Glæder mig til at møde dig. Smiler :)

Skriv til 28675253.
[email protected]
Skriv at det er PÅSKETILBUD du skal have, ellers er det normalpris, søde :)

Jeg er i Odder :)

https://annoncelight.dk/showad/180857

Jeg havde i forvejen læst TheCaptains anmeldelse her () og var da også lidt lodden ved situationen, da jeg jo helst ikke ville ende med samme oplevelse som ham. Jeg valgte dog at bestille en halv time til de 600, da TheCaptain jo "bare" kunne have haft en dårlig dag, men at det samtidigt ikke ville være den helt store katastrofe, skulle jeg også få en træls oplevelse. Jeg havde egentligt overvejet en time, men er glad for at jeg kun valgte en halv. Mere om det senere.

Hun arbejder fra sin private lejlighed som ligger inde i Odder by. Jeg blev anvist til en opgang i nærheden, hvor hun kom og hentede mig. Jeg kan forestille mig, at hun har haft nogle trælse episoder tidligere og derfor ikke længere oplyser helt korrekt gadenummer ved kontakt. Det er dog ikke nogen større vandring. Hun er opmærksom på når man kommer, da hun har udsyn til P-pladsen fra sin lejlighed :smile:

Jeg har vedhæftet billederne fra annoncen til anmeldelsen i tilfælde af at annoncen forsvinder. Billederne stemmer meget godt overens med virkeligheden om end billedet med hele kroppen er taget fra en noget heldig vinkel. Hendes bryster er skønne og er om muligt endnu bedre end på billederne. Jeg kunne lege med dem hele dagen! :-) Hvis man er meget mave-forskrækket skal man dog være varsom, da der altså er noget mave. Ballerne er heller ikke stramme. Det virker dog primært som løs hud efter et større vægttab, men det er ikke noget jeg vil lægge hovedet på blokken for. Det er intet problem for mig, men det kan jo være et turn-off for andre.

Betalingen foregik naturligvis på forhånd. Jeg havde på forhånd spurgt om hun kyssede, om hun var til gensidig fransk og om hun ydede superfransk. Svaret var "ja" til alle tre spørgsmål. Kys viste sig dog kun at være tantekys, den gensidige franske var så som så og det superfranske var ganske kortvarigt.

Hun virkede lidt fjern og var meget fokuseret på tiden under akten. Jeg kan til dels nikke genkendende til andres oplevelse af brokkeri, men det var ikke voldsomt da jeg var forbi. Det drejede sig primært om at pikken smagte af glidecreme og gummi efter at der havde været et kondom på. Det blev derfor primært til et handjob, men det fungerede nu også fint. Jeg var dog glad for at jeg selv havde medbragt ekstra, da hun ikke lige umiddelbart kunne finde flere end det første. Dermed ikke sagt at hun tilbyder andet end superfransk. Hun var ret klar i mælet omkring at hun ikke tilbyder sex uden kondom, hvilket jeg ser som væsentligt at der ikke tilbydes!
Vi var igennem de ganske almindelige stillinger. Det var ikke den bedste sex jeg har fået, men det var bestemt heller ikke den værste. En solid middel-placering kan man vel kalde det.

Efter akten sad vi og talte lidt og jeg fik boret lidt i, hvad der er op og ned. Hun virker ikke helt afklaret med jobbet her og hun gav udtryk for, at det er en nødløsning mens hun studerer, at hun kun gør det for de nemme penge, at hun tror det er ulovligt og at hun bestemt ikke har tænkt sig at fortsætte i det sekund hun kan undgå det. Det er synd og skam og havde jeg vidst det på forhånd havde der slet ikke været en aftale. Da jeg sad i bilen på vej hjem kunne jeg ikke slippe tanken om, at hun ikke virker glad for jobbet. Hendes forklaring var dog, at det er hurtige og lette penge, men spørgsmålet er om prisen kommer senere når nu hun mildt sagt ikke er voldsomt glad for jobbet. Det fik i hvert fald mig til at tænke og en af mine første tanker var, at det "vi ses" hun gav mig nok ikke rigtigt bliver til noget. Jeg ville egentligt gerne besøge hende igen, men ikke når hun inderst inde ikke har lyst. Jeg havde ellers håbet at dette besøg ved en dansk pige kunne overbevise mig om danske pigers fortræffelighed i forhold til de udenlandske. Det viste sig at være en fuser, men jeg må jo prøve igen ved lejlighed.

Stedet: 7/10 - privat/diskret 1-værelses lejlighed. Egentligt fine forhold, men der var ret varmt og TV'et fik lov at køre. Begge dele var lidt distraherende - specielt fordi hun pludselig ville over og åbne vinduet og jeg adskillige gange lagde mærke til at hun så over på TV'et i stedet for at leve sig ind i akten.

Pigen: 7/10 - ganske sød og rar pige, som intet har imod small-talk både før og efter. Helt naturlig, et par tatoveringer, nogle piercinger og et almindeligt naboens-datter look. Jeg ville ikke tøve med at kigge efter hende på gaden.

Sex: 3/10 - lidt brokkeri under akten, dårlig indlevelse og fokus på tiden. Hun udbrød et par gange at tiden godt nok gik stærkt. Det virker som om at tiden tæller fra man træder ind af døren, men det var svært at vurdere, da jeg ikke havde nøjagtigt styr på, hvornår jeg gik ind. Hun er gerne aktiv, men er som sagt lidt fjern. Desværre.

Pris: 5/10 - en halv time til 600 er noget mit budget kan følge med til. Jeg ved at det er i den billige ende i Danmark, men hvis man holder det op mod oplevelsen var prisen ikke helt skæv.

Gentagelsesfare: Nej! Ikke så længe hun er ked af jobbet. Hun er en sød og dejlig pige, men man skal ikke være i dette erhverv hvis man er ked af selve jobbet. Bevares, alle kan have dårlige dage, men hvis det er jobbets skyld at de dårlige dage opstår bør finde noget andet at give sig til. Allermest for sin egen skyld. Skulle hun en dag blive glad for jobbet ville jeg nok ikke være så afvisende overfor at besøge hende igen, da jeg så også tror at oplevelsen vil blive væsentligt bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Vince.

Tak for din anmeldelse af hende. Nu vil jeg ikke kaste mig ud i den hidsige diskussin om hende, som raser andetsteds i dette forum. Ud fra din beskrivelse af forløbet, så synes der da at være nogen overensstemmelse med andres anmeldelser af hende og hendes ydelser. Nu ser 2 mennesker nok altid forskelligt på tingene, og det kan jo sagtens være tilfældet også her. Så tak skal du have.

Med venlig hilsen

Kajakmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

hej var lige til påsketilbud i går. Hun er ikke nogen skønhed men til gengæld er hun stram så man kan mærke hende. Vil lige sige at hun spurgte mig om jeg ville uden gummi, hvilket jeg sagde nej til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...