Hop til indhold
holstebronx

Nedbrud på E.G.

Recommended Posts

Oplevede alle nedbrud på E.G. her i aften, og den anden dag, for den sags skyld, eller var det kun for de få udvalgte :D

Da jeg kom på igen var der mange online, så nogen må have været meget hurtige, eller... ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man i det mindste så bare sørge for, at nedbruddene ikke faldt sammen med reklameblokkene i fjernsynet :P :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er s'gu' træls - tænk jer: jeg måtte læse i en bog! :wink:

 

Føj da. Så kommer man da ikke meget længere ud. ;) Det gjorde jeg også. Det er jo fint nok til en afveksling

 

Kommer der et lille hint fra Administrationen, om dette er noget der fortsætter? To timer hver aften medfører jo, at man må gå på biblioteket før eller siden :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... To timer hver aften medfører jo, at man må gå på biblioteket før eller siden :) :)

 

Ellers kunne du jo som tidsfordriv prøve at slå dig på fiskerinoteringen. Den findes nok også på nettet  :mrgreen:  :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers kunne du jo som tidsfordriv prøve at slå dig på fiskerinoteringen. Den findes nok også på nettet  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Det var da en god ide. Jeg har tilbragt nogle af min bedste timer med fiskerinoteringen på P1 kl. 11.35. Og så farvandsudsigten lige bag efter. Den gang blev der altid sendt gode udsendelser på DR.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en god ide. Jeg har tilbragt nogle af min bedste timer med fiskerinoteringen på P1 kl. 11.35. Og så farvandsudsigten lige bag efter. Den gang blev der altid sendt gode udsendelser på DR.

 

Hæhæ, så er vi vist også tilbage til slut-50'erne :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, så er vi vist også tilbage til slut-50'erne :-P

 

Nix Det er 1970'erne, BX. Jeg tror ikke på at du snart fylder 100, når du kan sige den slags ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix Det er 1970'erne, BX. Jeg tror ikke på at du snart fylder 100, når du kan sige den slags ;)

 

Det var i det årti, jeg begyndte at blive senil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var i det årti, jeg begyndte at blive senil.

 

Det må du sgu undskylde. Jeg kom også til at tænke det samme, men der havde jeg allerede sendt beskeden afsted. Det er de berømte fem minutters tænketid, man ikke altid bruger. Undskyld, jeg burde virkelig have indtænkt din alderdomssvækkelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups, nu glemte jeg at tænke igen :D

 

Det skal du ikke tage så tungt. Hver gang nogen sætter et tastatur hen foran mig, trykker jeg bare :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er jeg blandt de få udvalgte, hvad er det der går galt når siden sådan går ned?

 

Det der går galt er at du kommer med for mange dumme kommentarer  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der går galt er at du kommer med for mange dumme kommentarer  :mrgreen:

Der føre du vist hr alt-for-titman  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der føre du vist hr alt-for-titman  :roll:

 

Det kommer an på hvordan man definere dumt. Dine kommentarer handler mest af alt om at mobbe andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer an på hvordan man definere dumt. Dine kommentarer handler mest af alt om at mobbe andre. 

Folk må stå på mål for deres utringer. Hvis du mener jeg mobber så tryk anmeld igen og se om de vil tage dig seriøst, jeg gør ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Folk må stå på mål for deres utringer. Hvis du mener jeg mobber så tryk anmeld igen og se om de vil tage dig seriøst, jeg gør ikke.

 

Nogle gange er det en god ide at tænke indad..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er det en god ide at tænke indad..

Uhhhh den må du godt forklare nærmere..... Et andet godt råd kunne være at stå man i lort til halsen, er det en god ide at lukke munden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uhhhh den må du godt forklare nærmere..... Et andet godt råd kunne være at stå man i lort til halsen, er det en god ide at lukke munden ;)

 

Du fortsætter bare DETH.

Jeg opgiver at diskutere med dig.

Det nytter alligevel ikke noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du fortsætter bare DETH.

Jeg opgiver at diskutere med dig.

Det nytter alligevel ikke noget. 

Råd nr 2. Starter man på noget gør man det færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja åbenbart, så ville serveren også gerne holde lidt påskeferie, så vi oplevede to nedbrud her i løbet af påsken på knap 2 timer begge gange. 

 

Sammen med leverandøren vi jeg forsøge at finde ud af hvad der gik galt, samt forhåbelig sørge for det ikke sker igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...