Hop til indhold

Recommended Posts

Det kunne jo tænkes at hun har slået dit nummer op, og faktisk kender dig fra privat-livet - og nu gør sit for at værne om jer begge to.

 

Jeg takker for 'advarslen' alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

He he den vil være sjov :-)

Jeg har haft kontakt til hende for nogle år siden - der var hun også lidt en sur sild så det gad jeg ikke....Temmeligt uhøflig - på den anden side - det vil næste være som at have MAKE UP SEX og det er jo ikke dårligt

Og Nej jeg var ikke uhøflig i telefonen - havde bare et par opklarende spørgsmål...

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har - tror jeg - besøgt omtalte pige for 5-6 år siden du andet sted på Vestsjælland, sådan privat og diskret...

En god men ordinær oplevelse, til en fornuftig pris. Dog skal det bemærkes at billeder i annoncen vist er lånt andetsteds, hvertfald ikke det er mødte mig da jeg trådte ind i soveværelset, Men en pæn almindelig dansk pige, som dog havde trukket lidt fra på alder og kropsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo helt op til pigerne, at afgøre hvem de vil have besøg af, og bliver man afvist må man jo bare prøve et andet sted.

 

Jeg tager hatten af for pigen, der er tro mod hendes principper :)

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Pite -

ja jeg er helt enig i at de slv må bestemme - ellers vil det jo være slaveri...

 

For at klargøre min oplevelse: Hun ville gerne have besøg af mig så det var mig der ikke gad til hende fordi hun var en sur citron og det gider jeg sgu ikke bruge min tid på

 

men du har da selvfølgeligt ret :-)))

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tager hatten af for pigen, der er tro mod hendes principper :)

 

Det gør jeg også. Denne pige er bare ikke en af dem. :-) Jeg har 2 gange lavet en aftale med hende til dagen efter, hvor jeg fik addresse og et hele. Begge gange kom der dog noget i vejen (meldte selvfølgelig afbud), så jeg har aldrig besøgt hende. Så langt så godt. Begge aftaler blev lavet fra en mobil telefon, med et taletidskort. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte besøgt hende både i København, Slagelse og Kalundborg, dog ikke Jylland. Jeg finder hendes set up frækt og har intet at klage over hverken på mobil eller den seksuelle udfoldelse. Fræk moden kvinde som efterhånden kun tager kunder når hun har lyst, hatten af for det og respekt for at bevare sine principper. Fast kunde igennem 10 år, og hun har været forbandet fræk alle gangene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ofte besøgt hende både i København, Slagelse og Kalundborg, dog ikke Jylland. Jeg finder hendes set up frækt og har intet at klage over hverken på mobil eller den seksuelle udfoldelse. Fræk moden kvinde som efterhånden kun tager kunder når hun har lyst, hatten af for det og respekt for at bevare sine principper. Fast kunde igennem 10 år, og hun har været forbandet fræk alle gangene :smile:

 

Kan du fortælle lidt om, hvad man oplever, når man besøger hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke den store skriver eller fortæller, jeg synes annoncen fortæller hvad man kan forvente og det får man og mere til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det jeg ikke helt fatter det er hun skirver hun elsker sperm ud over fissen - vil det sige hun gerne vil have man tager gummi af til sidst og sprøjter ud over hende

eller er det uden gummi

 

lige meget hvordan så synes jeg det virker som usikker sex - (dette er ikke moral men praktisk spgørgsmål - folk må selv styre deres egen moral  herinde - just to make sure :-))

 

Vil du uddybe det Peter - det vil være spændende at høre om hvordan den grejes

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfra billederne så vil jeg da mene, at man kan snakke med hende om Creampie er mulig udover kussen men det er usikker sex så man bør først spørge om det er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Hun er total snot dum hun afviste os mig pga man ikk lige kunne slå mit nr op. Fjols!!!! Find en anden branche!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

kære Peter

 

Det er lidt øv du ikke vil dele - Det er jo lige netop når man snakker med hende at hun bliver snot fornærmet og virkeligt ubehøvlet

derfor vil det være rimeligt informativt for forum hvis du deler en smule

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...