Hop til indhold
DenRødeBaron

Nadja, Taubenstr. 4, Flensburg (Engelsburg)

Recommended Posts

For et stykke tid siden, blev Nadja omtalt her i forummet på en ikke alt for positiv måde:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Jeg havde dog fundet en noget mere positiv omtale på et af de tyska fora, så derfor fik hun chancen i dag. Hun var egentlig dagens 2.-valg, men Scarlett på Meiereistr. svarede ikke på dørklokken. Dette fortrød jeg absolut ikke. Hun er en sød og rar dame, som er god til det hun laver, og samtidig ser ud til at nyde det.

 

På fair-girls.com er hun opgivet til 28 år, og på Engelsburgs egen side til 31. Jeg vil nok snarere tro, at hun er midt i 30'erne, måske endda lidt mere. Men det skal ikke tages som noget negativt. Hun er ikke model-smuk, som billederne lidt antyder (som det så ofte er tilfældet), men er heller ikke grim. Hendes ansigt er almindeligt, om ikke nabens datter, så i hvertfald naboens kone. Det skal siges, at hun så vidt jeg kunne se, ikke havde nogen make-up på. Om det altid er tilfældet, eller det er fordi hun lige er kommet ind ad døren her søndag eftermiddag, ved jeg ikke. De 165 cm skal nok passe, og hendes lille spinkle krop kan en del 25-årige godt være misundelig på, for den fejler ikke noget. Hun er slank (ganske som på billederne) med små fine bryster, med brystvorter der reagerer fint på at man sutter på dem :)

 

Lige da jeg kom ind ad døren, og skulle have aftalt forløb og finanser, var hun en smule distanceret. Dette ændrede sig dog undervejs, efterhånden som vi kom i gang. Vi aftale en time med det hele, det vil sige kys, slik, fransk uden og selvfølgelig to omgange "Verkehr mit Stellungswechsel", og det var også hvad jeg fik, så rigeligt endda. Der var fin indlevelse, og hun virkede til at blive temmelig tændt af det hele, og blev også dejlig våd af at blive slikket. Hvis hendes ophidselse var skuespil, så er hun i hvert fald en god skuespiller... Hun gav to gange massage, efter hver gang sex, og sidste gang faktisk temmelig længe, så der alt i alt med bad efter var gået lidt over en time, da jeg smuttede igen. Jeg ved ikke, om jeg vil betegne det som GFE, nok snarere som den sex man har med elskerinden ;).

 

Pris for en time med det hele var 150 EUR, hvilket godt kan forsvares i forhold til hendes ydelser og priserne i Flensburg generelt. Hun er ikke en lolit-type, men en dejlig voksen kvinde med en fin krop og masser af lyst.

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1872

 

http://engelsburg-fl.de/models/nadja_2_page.htm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...