Hop til indhold

Sex lege/ideer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kender ikke så mange men bare for at køre sex mere sjovt hvad kunne man så lave?

Eller har i prøvt noget frækt som i vil fortælle så vil jeg gerne vide det

Skrevet

Her kan du finde inspiration til nye stillinger. Det er altid frækt at prøve en ny måde.

http://www.sexinfo101.com/sp_index.shtml

Det kunne også være sjovt hvis folk kunne liste deres favoritpositioner.

Sidst prøvede vi denne

http://www.sexinfo101.com/bigdipper.shtml

Ikke lige en vi selv havde tænkt på. Men den gav god kontrol hende. Og var et hit.

Skrevet
  • Author

Jeg havde tænkt på smagsprøve, så sgu hun smage gulerod, agurk og så penis :P

Skrevet

Jeg har planer om at købe et fjernstyret vibrerende elskovsæg til min veninde.

05717920000.jpg

Så skal vi ud og spise dyrt på Hotel Svendborg, hvor hun skal placere ægget i fissen, og jeg vil derefter tænde for det, mens vi sidder og spiser.

Derefter skal hun kravle ned under bordet og give sig til at slikke min pik mens jeg skjuler det med dugen.

Det sidste bliver nok lidt svært i praksis, men det tager vi som en udfordring.

Skrevet

Jeg har planer om at købe et fjernstyret vibrerende elskovsæg til min veninde.

05717920000.jpg

Så skal vi ud og spise dyrt på Hotel Svendborg, hvor hun skal placere ægget i fissen, og jeg vil derefter tænde for det, mens vi sidder og spiser.

Derefter skal hun kravle ned under bordet og give sig til at slikke min pik mens jeg skjuler det med dugen.

Det sidste bliver nok lidt svært i praksis, men det tager vi som en udfordring.

Er det noget, som I vil gøre snart? Jeg kommer ofte til Svendborg, og jeg spiser da af og til på Restaurant Krinsen, så jeg er frisk på en kigger.

Skrevet

Er det noget, som I vil gøre snart? Jeg kommer ofte til Svendborg, og jeg spiser da af og til på Restaurant Krinsen, så jeg er frisk på en kigger.

Fisseslikker (hvorfor valgte jeg dog ikke det navn?)

Datoen ligger ikke helt fast endnu, men jeg kan da give dig et forvarsel, hvis du er med på den......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.