Dr Fender 37 Skrevet 5. April, 2015 Kære glædespige! Jeg får lyst til at skrive til dig for at udtrykke min taknemmelighed over alle de sanselige oplevelser af kvindekrop og kvindesind, du har givet mig gennem årene. Med forskellige ansigter og forskellige navne. Fælles for alle de gange, jeg har haft den glæde at møde dig: Du har simpelthen altid været så sød og varm. Ofte også meget smuk og sexet, men altid sød og varm. Intet under, at piger som dig har været besunget gennem alle tider! Jeg kan ikke undgå at føle en dyb kærlig varme for den kvinde, hvis krop jeg får lov at omfavne og fordybe mig i. Det kan du selvfølgelig mærke. Og du giver mig det indtryk, at du giver dig hen til den følelse. For mig er du så afgjort den vigtigste af os to. Du er hovedpersonen, hvis velbefindende er altafgørende for mig. Mit mål er at give dig noget godt og som konsekvens heraf at modtage noget godt og dybt tilfredsstillende fra dig. Når dit skød gradvist åbner sig fuldstændigt, bliver formløst flydende og uendeligt blødt under min tunge og læber, og du presser mit hoved tættere og tættere ind til dig, da glider jeg gennem dig ud i kosmos, og da føler jeg, at jeg lever. Det er du for mig, kære glædespige: En kvinde, der igen og igen giver mig en oplevelse af intenst og vidunderligt liv. Tak for det! Kærlig hilsen H 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 5. April, 2015 Det var dog et ualmindelig skønt indlæg sådan her ovenpå...ja, den her start på dagen. Taknemlighed over hvad kvinderne i denne branche rent faktisk deler ud af, er det bedste, der findes! Tak for dit hjertevarme indlæg. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 5. April, 2015 (edited) Smukt. Jeg håber det er i orden, at jeg låner et par formuleringer, når jeg skal lovprise min venindes skød. Redigeret 5. April, 2015 af TommyHansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 5. April, 2015 Kære glædespige! Jeg får lyst til at skrive til dig for at udtrykke min taknemmelighed over alle de sanselige oplevelser af kvindekrop og kvindesind, du har givet mig gennem årene. Med forskellige ansigter og forskellige navne. Fælles for alle de gange, jeg har haft den glæde at møde dig: Du har simpelthen altid været så sød og varm. Ofte også meget smuk og sexet, men altid sød og varm. Intet under, at piger som dig har været besunget gennem alle tider! Jeg kan ikke undgå at føle en dyb kærlig varme for den kvinde, hvis krop jeg får lov at omfavne og fordybe mig i. Det kan du selvfølgelig mærke. Og du giver mig det indtryk, at du giver dig hen til den følelse. For mig er du så afgjort den vigtigste af os to. Du er hovedpersonen, hvis velbefindende er altafgørende for mig. Mit mål er at give dig noget godt og som konsekvens heraf at modtage noget godt og dybt tilfredsstillende fra dig. Når dit skød gradvist åbner sig fuldstændigt, bliver formløst flydende og uendeligt blødt under min tunge og læber, og du presser mit hoved tættere og tættere ind til dig, da glider jeg gennem dig ud i kosmos, og da føler jeg, at jeg lever. Det er du for mig, kære glædespige: En kvinde, der igen og igen giver mig en oplevelse af intenst og vidunderligt liv. Tak for det! Kærlig hilsen H Vidunderlig tilkendegivelse af at både du og vi i den grad er i live og indtager samme ilt her på kloden. Tak er bare et fattigt ord i denne sammenhæng, men det er det jeg mener. Forsat god dag Kærligst Silje 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 5. April, 2015 Så skulle du prøve en smuk og sød kvinde, som elsker dig af hele sit hjerte og som ikke gør det for penge. Det er en oplevelse der vil noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. April, 2015 Kære glædespige! Jeg får lyst til at skrive til dig for at udtrykke min taknemmelighed over alle de sanselige oplevelser af kvindekrop og kvindesind, du har givet mig gennem årene. Med forskellige ansigter og forskellige navne. Fælles for alle de gange, jeg har haft den glæde at møde dig: Du har simpelthen altid været så sød og varm. Ofte også meget smuk og sexet, men altid sød og varm. Intet under, at piger som dig har været besunget gennem alle tider! Jeg kan ikke undgå at føle en dyb kærlig varme for den kvinde, hvis krop jeg får lov at omfavne og fordybe mig i. Det kan du selvfølgelig mærke. Og du giver mig det indtryk, at du giver dig hen til den følelse. For mig er du så afgjort den vigtigste af os to. Du er hovedpersonen, hvis velbefindende er altafgørende for mig. Mit mål er at give dig noget godt og som konsekvens heraf at modtage noget godt og dybt tilfredsstillende fra dig. Når dit skød gradvist åbner sig fuldstændigt, bliver formløst flydende og uendeligt blødt under min tunge og læber, og du presser mit hoved tættere og tættere ind til dig, da glider jeg gennem dig ud i kosmos, og da føler jeg, at jeg lever. Det er du for mig, kære glædespige: En kvinde, der igen og igen giver mig en oplevelse af intenst og vidunderligt liv. Tak for det! Kærlig hilsen H Flot flot skriv Fender Du er selv inde på det når du skriver omkring dit mål om at give pigen noget godt - man får som regel det tilbage som man giver, og det er det jeg har i tankerne når jeg besøger en GP. Når to mennesker mødes, så er alle muligheder åbne, og det er igennem handlinger og ord man vælger hvilken vej mødet skal fortsætte. Respekt .... Gensidig respekt vel at mærke, er nøglen til en god oplevelse i min optik. Når man kan mærke at pigen åbner lidt op og har en positiv respons til det man siger og gør, så ved man at man er på rette vej til at få en god oplevelse.....en forhåbentlig fælles god oplevelse. Det er ihvertfald mit mål når jeg er på besøg hos pigerne. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. April, 2015 Så skulle du prøve en smuk og sød kvinde, som elsker dig af hele sit hjerte og som ikke gør det for penge. Det er en oplevelse der vil noget Kærlighed og besøg hos en glædespige kan på ingen måde sidestilles. .......men hvis man kan komme dertil, hvor det at man har lagt et beløb bare er en bi-ting, og selve oplevelsen langt overskygger dette, så er det vel heller ikke så dårligt? 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 6. April, 2015 Virkeligt smukt sagt Fender, tak for det, og selv tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg