Hop til indhold
TommyHansen

Catwoman

Recommended Posts

Jeg ved, at det her er nørdet, men jeg skal bruge lidt input til et foredrag om Catwoman.

 

Har været på Wikipedia, men vil hellere have lidt mere skæve, personlige input end de mere leksikale.

 

G4blD.jpg

 

Tanya_Tate_Cosplay_Queens_And_Tied_Up_Te

 

ehnrne0.jpg

 

sexy_catwoman_maria_in_fishnets_licking_

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, at det her er nørdet,men jeg skal bruge lidt input til et foredrag om Catwoman.

Har været på Wikipedia, men vil hellere have lidt mere skæve, personlige input end de mere leksikale.

Tommy, du får mig sgu lige til at grine, undskyld :)

Men hvor og hvorfor holder man et foredrag om Catwoman :D

Griner lige lidt mere, hvis man skal holde et foredrag er det vel fordi man ved noget om emnet og ikke har behov for at søge sin viden på Wikipedia, det er vel nærmest omvendt, at dem som er så inkarnerede, bidrager til Wiki med viden :D

God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tommy, du får mig sgu lige til at grine, undskyld :)

Men hvor og hvorfor holder man et foredrag om Catwoman :D

Griner lige lidt mere, hvis man skal holde et foredrag er det vel fordi man ved noget om emnet og ikke har behov for at søge sin viden på Wikipedia, det er vel nærmest omvendt, at dem som er så inkarnerede, bidrager til Wiki med viden :D

God søndag

 

Bing, jeg kan ikke lige nu afsløre de nærmere omstændigheder, men jeg kan forsikre dig, at der hver eneste dag bliver holdt mange foredrag, for eksempel i den danske folkeskole, hvor foredragsholderen starter fra scratch.

 

Ligeledes en velsignet søndag til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bing, jeg kan ikke lige nu afsløre de nærmere omstændigheder, men jeg kan forsikre dig, at der hver eneste dag bliver holdt mange foredrag, for eksempel i den danske folkeskole, hvor foredragsholderen starter fra scratch.

 

Ligeledes en velsignet søndag til dig.

 

 

Jeg har været til Catwomen tema på et diskotek for et par år siden - det var FRÆKT...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bing, jeg kan ikke lige nu afsløre de nærmere omstændigheder, men jeg kan forsikre dig, at der hver eneste dag bliver holdt mange foredrag, for eksempel i den danske folkeskole, hvor foredragsholderen starter fra scratch.

 

Ligeledes en velsignet søndag til dig.

Jeg fornemmer, at du har et forhold til emnet, som måske er lidt mere farverig end tegneserierne er. Jeg vil anbefale du udviser en meget stram selvcencur angående det billedmateriale du eventuelt viser børnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fornemmer, at du har et forhold til emnet, som måske er lidt mere farverig end tegneserierne er. Jeg vil anbefale du udviser en meget stram selvcencur angående det billedmateriale du eventuelt viser børnene.

 

 

Det er bestemt ikke i skolen, at det skal foregå. Det håber jeg du kan regne ud selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke i skolen, at det skal foregå. Det håber jeg du kan regne ud selv.

Er det et seriøst tegneserie foredrag du skal holde, eller er det mere sex baseret?

Jeg gætter på det sidste ud fra dine billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det et seriøst tegneserie foredrag du skal holde, eller er det mere sex baseret?

Jeg gætter på det sidste ud fra dine billeder.

 

Gerne en blanding af begge dele, Plasker

 

Men i det mindste kan man vel sige, at hun både i bogstaveligste og i overført betydning, er en tegneserieversion af den fristende SM-dominatrix, komplet med læderdragt, lædermaske og pisk.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vist du stadig har brug for input om catwoman kan jeg godt hjælpe til da jeg er en dejlig nerd og ved en del om Dc comics bare send en besked så sender jeg en tilbage ned hendes historie

Redigeret af andenn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrhhh.... hvad med Marvel?

 

Ska' du ikke osse holde foredrag om Scarlett Witch eller Black Cat - eller hvad med et lysbilledshow om Invisible Woman? :wink:

 

Mvh Spider - inkarneret Marvelfan...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ohh ja de piger er da også hotte. Dc og marvel har et dejlig pati heltiner

Arrhhh.... hvad med Marvel?

Ska' du ikke osse holde foredrag om Scarlett Witch eller Black Cat - eller hvad med et lysbilledshow om Invisible Woman? :wink:

Mvh Spider - inkarneret Marvelfan...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vist du stadig har brug for input om catwoman kan jeg godt hjælpe til da jeg er en dejlig nerd og ved en del om Dc comics bare send en besked så sender jeg en tilbage ned hendes historie

 

 

Du er meget velkommen til at sende mig input ang. Catwoman.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...