TommyHansen 2973 Skrevet 5. April, 2015 For nogle år siden var jeg meget fascineret af en pige, der kaldte sig Cassandra, og som tog imod besøgende i en kollegielejlighed i Albertslund. Hendes billeder viste hende som en dejlig buttet pige med store bryster. Hun fortalte at hun studerede på universitetet og tjente til studierne ved siden af ved at tage imod besøg. Men så forsvandt hun pludselig helt fra jordens overflade. Er der nogen, som ved hvem jeg snakker om? Arbejder hun eventuelt videre under et andet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrilastbil 9 Skrevet 6. April, 2015 Super dejlig pige, men du finder hende ikke mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 6. April, 2015 Super dejlig pige, men du finder hende ikke mere Tak for dit svar. Skal jeg forstå det sådan, at du har besøgt hende? Og vil du så i givet fald fortælle lidt om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrilastbil 9 Skrevet 6. April, 2015 Tja besøgt kan man vist godt kalde det, vi havde et "forhold" derfor stoppede hun, men en dejlig pige sød og charmerende dejlig sex,har dog ikke set hende et års tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 6. April, 2015 Herligt, jeg ved det er at presse citronen, men ville det være muligt, at du ville give lidt flere detaljer om hende? Eventuelt som en Private Message? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 6. April, 2015 Herligt, jeg ved det er at presse citronen, men ville det være muligt, at du ville give lidt flere detaljer om hende? Eventuelt som en Private Message? Hun er stoppet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 6. April, 2015 Hun er stoppet. Det har jeg forstået, Liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrilastbil 9 Skrevet 7. April, 2015 Udleverer ikke hendes private oplysninger desværre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 7. April, 2015 Udleverer ikke hendes private oplysninger desværre Det respekterer jeg fuldt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg