Hop til indhold

Steder med mørke piger aalborg?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg har lagt mærke til at Thistedvej 106A i nørresundby er lukket.

Er der stadig mørke piger i Danmarksgade og Niels Ebbesensgade i aalborg?

Eller nogle andre steder? Jeg synes nemlig ikke, at have set nogen reklamer eller annoncer med mørke piger i aalborg området i noget tid nu.

Skrevet

Hejsa. Jeg har lagt mærke til at Thistedvej 106A i nørresundby er lukket.

Er der stadig mørke piger i Danmarksgade og Niels Ebbesensgade i aalborg?

Eller nogle andre steder? Jeg synes nemlig ikke, at have set nogen reklamer eller annoncer med mørke piger i aalborg området i noget tid nu.

Ejendommen på hjørnet af Danmarksgade og Niels Ebbesensgade, hvor der var to klinikker med mørke piger, er revet ned, Jeg ved ikke om de er flyttet til andre steder i Aalborg, men jeg har i travbladet bemærket, at der er dukket mange "nye" mørke piger op i Vrå. Så  måske de er flyttet nordpå?

Skrevet

tak for det. Har faktisk ikke været i den del af byen siden sidste foråret sidste år. Så vidste slet ikke de havde revet ned derinde.

Skrevet

ja den skumle bygning er revet helt ned i Danmarksgade , så det er småt med de mørke piger i AA

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.