Bing 908 Skrevet 4. April, 2015 Lærer de unge mennesker slet ikke sexualundervisning mere? https://annoncelight.dk/showad/180737 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 4. April, 2015 Måske mener hun ren (som i sygdomsfri)? Og hvis manden så siger, han er ren... Så er ubeskyttet samleje jo helt sikkert... Eller noget Ej... Det kan jo være, at det vigtigste for hende er, at man er renskuret og nyvasket, så kommer eventuelle sygdomme i anden række. :huh: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 Jeg er en af dem, som aldrig har haft seksuel undervisning i skolen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 4. April, 2015 Den mand er ved at forberede sig til et besøg :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 12971067071zm56b.jpg Den mand er ved at forberede sig til et besøg Ja god hygiejne er meget vigtig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 4. April, 2015 Måske mener hun ren (som i sygdomsfri)? Og hvis manden så siger, han er ren... Så er ubeskyttet samleje jo helt sikkert... Eller noget Ej... Det kan jo være, at det vigtigste for hende er, at man er renskuret og nyvasket, så kommer eventuelle sygdomme i anden række. Alle ved når man vasker sig i Sanex sæbe, så behøver man ikke ikke noget gummi ved samleje inden for de næste par timer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 4. April, 2015 Indsætter lige teksten: ungt kød Nordjylland jeg er en høj sød pige der til byder blid sex. 175 høj 59 kg. 25 år. til byder ikke fransk og anal. 15 min 1200. 30 min 1500. 60 min 2000. evt uden hvis du er ren og nyvasket dog plus 1500 kr mere er ikke til tykke mænd og mænd over 50 år tager kun få besøg når jeg har tid. Men teksten kan læses på flere måder: f.eks at det koster kr. 1500,- mere, hvis man er ren og nyvasket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 @Jernsvinet: Annonceteksten ser ud til at være ændret. I formiddags, da TS postede indlægget fik jeg indtryk af at hun tilbød sex uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 4. April, 2015 Nej, det er den oprindelige tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg