Hop til indhold
HenrikDK

#facesofprostitution

Recommended Posts

Gæst

Det er ellers ret sejt af dem...

 

Jo det har du ret i og jeg har da også indtryk af at nogle danske GP er stolte af deres arbejde, men ligefrem at gå rundt og prale med det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det har du ret i og jeg har da også indtryk af at nogle danske GP er stolte af deres arbejde, men ligefrem at gå rundt og prale med det..

 

Jeg ved ikke om det var ment som en provokation, men det vælger jeg i så fald at ignorere og tager dig istedet seriøst. ;)

 

Jeg tror du har misforstået hensigten med deres aktion - som jeg ser det handler det på ingen måde om at prale med at være prostitueret, men om at sige fra overfor offer-rollen, stigmatisering og den godgørenheds-industri som bruger pigerne til at fremme deres egne sager.. vel at mærke uden at ville hjælpe pigerne på deres egne præmisser og i henhold til deres individuelle situation.

 

Ikke alle prostituerede ønsker at blive reddet, nogle ønsker bare bedre forhold til at udøve deres erhverv under - selvom det desværre nok ikke er helt så mange som pigerne gerne vil give udtryk for, og kunderne gerne vil bilde sig selv ind.

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det var ment som en provokation, men det vælger jeg i så fald at ignorere og tager dig istedet seriøst. ;)

 

Jeg tror du har misforstået hensigten med deres aktion - som jeg ser det handler det på ingen måde om at prale med at være prostitueret, men om at sige fra overfor offer-rollen, stigmatisering og den godgørenheds-industri som bruger pigerne til at fremme deres egne sager.. vel at mærke uden at ville hjælpe pigerne på deres egne præmisser og i henhold til deres individuelle situation.

 

Ikke alle prostituerede ønsker at blive reddet, nogle ønsker bare bedre forhold til at udøve deres erhverv under - selvom det desværre nok ikke er helt så mange som pigerne gerne vil give udtryk for, og kunderne gerne vil bilde sig selv ind.

 

Jeg synes man skulle fokusere på kunderne som ofre :lol:

Mændene bliver lokket i uføre og snydt på diverse annc. rusiske datingsite, Sugardaters og sweet-talk på diverse chat-sider :P

 

Næ i virkeligheden er det mændene som er ofrene for sexbranchen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes man skulle fokusere på kunderne som ofre :lol:

Mændene bliver lokket i uføre og snydt på diverse annc. rusiske datingsite, Sugardaters og sweet-talk på diverse chat-sider :P

 

Næ i virkeligheden er det mændene som er ofrene for sexbranchen :P

 

Villige ofre  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes man skulle fokusere på kunderne som ofre :lol:

Mændene bliver lokket i uføre og snydt på diverse annc. rusiske datingsite, Sugardaters og sweet-talk på diverse chat-sider :P

 

Næ i virkeligheden er det mændene som er ofrene for sexbranchen :P

 

 

Den kloge snyder den mindre kloge ! Sådan har det altid været og det vil det fortsætte med indtik jorden går under

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kloge snyder den mindre kloge ! Sådan har det altid været og det vil det fortsætte med indtik jorden går under

 

Det er et unfair game, fordi mænd tænker med pikken ! :lol:

 

Selv de kloge og mangfulde mænd må falde for kvindelist, vi har set mange skandaler igennem tiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et unfair game, fordi mænd tænker med pikken ! :lol:

 

Selv de kloge og mangfulde mænd må falde for kvindelist, vi har set mange skandaler igennem tiden...

 

 

Du har ret men det er også derfor at det gælder om at tjene så godt så muligt så man kan opleve mest muligt imens kroppen er i live

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om det var ment som en provokation, men det vælger jeg i så fald at ignorere og tager dig istedet seriøst. ;)

 

Jeg tror du har misforstået hensigten med deres aktion - som jeg ser det handler det på ingen måde om at prale med at være prostitueret, men om at sige fra overfor offer-rollen, stigmatisering og den godgørenheds-industri som bruger pigerne til at fremme deres egne sager.. vel at mærke uden at ville hjælpe pigerne på deres egne præmisser og i henhold til deres individuelle situation.

 

Ikke alle prostituerede ønsker at blive reddet, nogle ønsker bare bedre forhold til at udøve deres erhverv under - selvom det desværre nok ikke er helt så mange som pigerne gerne vil give udtryk for, og kunderne gerne vil bilde sig selv ind.

 

Jeg syntes det er et prisværdigt indslag fra de prostituerede i Australien. De forsøger da og gøre en forskel, og heldigvis når det vidt omkring.. :)

 

Problemet herhjemme er nok, at langt de fleste aktive i branchen ikke ønsker nogen form for ændringer i de nuværende muligheder der tilbydes. Mange frygter nok at ændringer betyder mere kontrol og mindre diskretion, og det forværre jo mulighederne for det, det hele handler om, nemlig de sorte kontanter. Det er jo genialt, når man bare kan hoppe ud og ind i en verden, som på kort tid kan indbringe en hæderlig skilling...Og samtidig vide, at ingen aner hvem du er.

Sådanne vilkår hænger ikke på træerne, og derfor ønskes de ikke ændret af store flertal.

 

VH Ludvig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er et prisværdigt indslag fra de prostituerede i Australien. De forsøger da og gøre en forskel, og heldigvis når det vidt omkring.. :)

 

Problemet herhjemme er nok, at langt de fleste aktive i branchen ikke ønsker nogen form for ændringer i de nuværende muligheder der tilbydes. Mange frygter nok at ændringer betyder mere kontrol og mindre diskretion, og det forværre jo mulighederne for det, det hele handler om, nemlig de sorte kontanter. Det er jo genialt, når man bare kan hoppe ud og ind i en verden, som på kort tid kan indbringe en hæderlig skilling...Og samtidig vide, at ingen aner hvem du er.

Sådanne vilkår hænger ikke på træerne, og derfor ønskes de ikke ændret af store flertal.

 

VH Ludvig. 

 

 

Det lyder som et drømmejob.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder som et drømmejob.

 

 

Det tror jeg også det er for ganske få.

 

Og så er det godt for økonomien for langt de fleste.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg syntes det er et prisværdigt indslag fra de prostituerede i Australien. De forsøger da og gøre en forskel, og heldigvis når det vidt omkring.. :)

 

Problemet herhjemme er nok, at langt de fleste aktive i branchen ikke ønsker nogen form for ændringer i de nuværende muligheder der tilbydes. Mange frygter nok at ændringer betyder mere kontrol og mindre diskretion, og det forværre jo mulighederne for det, det hele handler om, nemlig de sorte kontanter. Det er jo genialt, når man bare kan hoppe ud og ind i en verden, som på kort tid kan indbringe en hæderlig skilling...Og samtidig vide, at ingen aner hvem du er.

Sådanne vilkår hænger ikke på træerne, og derfor ønskes de ikke ændret af store flertal.

 

VH Ludvig. 

 

Jeg er ligeledes af den overbevisning, at Glædespiger ikke ønsker alverden ændret på det generelle plan. Man skulle nødig ryge ud i noget statskontrollerede Bordeller med ordnede forhold  :-P

 

For det kan indbringe en hæderlig skilling! De flestes dagsløn kan ikke hamle op med en Glædespiges 1 times sort arbejde. Slet ikke.

 

Dog skulle der være mange udgifter til mutter og telepige som først skal betales, hvilket ødelægger det noget, hvis man ikke er eftertragtet nok. Det nye sugardating skal nok blive et hit blandt mange Piger. Lynhurtig at anskaffe sig økonomiske midler til tøj tasker etc. Mærketing som nærmest ikke er tilgængelige på en bilka/netto/rengøring løn. Og helt uden nogen økonomisk risiko ved at starte noget op. Ret misundelsesværdigt  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...