Hop til indhold
HappyHippo

SUPER SMUK KARINA MULAT - VALBY 31 84 66 55

Recommended Posts

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22899

 

efter at have set de billeder, troede jeg det var en jeg tidligere havde besøgt på stedet

 

men det var det ikke og det er ikke hende på billederne der er der, så billederne er fake

 

men eller en dejlig ung brun pige der taler lidt dansk

 

tog en ½ time til 800,- og mens jeg var ved at tage tøjet, blev æggeuret lige stillet  :D  tik tak tik tak

 

så skulle hun pludselig vaskes og det tog 5 min   :D

 

så lidt sms

 

så var det vist blevet min tur og hun kyssede og krammede og endte på knæ foran sengen hvor jeg sad med lillemand velplaceret i hendes mund

 

hun gav et yderst godt blæs, som både var vådt og ½dybt

 

kunne høre det )¤#/&%(/(&¤ æggeur hele tiden   :D

 

så var det tæt på, så nu skulle der findes gummi frem, så lillemand kunne komme ind i varmen

 

jeg fik gummiet i hånden og måtte selv sætte det på  :shock:

 

nå det lykkedes og så gik det ellers i galop der ud af, men for ikke at det skulle slutte for hurtigt, måtte jeg lige se hende bagfra, da jeg havde lidt erindringer fra trappen op til anden sal med hende foran mig i meget stramme pigeshorts  :D :D

 

op på knæ med hende og mig bagpå i stående stilling - fin udsigt

 

der gik ikke lang tid, så var det overstået og jeg fik stukket køkkenrulle og vådservietter i hånden og kunne så lige klare den aflevering selv  :D

 

hun er sød nok, men langt fra serviceminded

 

hendes bryster er ikke som dem på billederne, men lidt mere 'små og flade' og hun er ikke mulat, men mørk med en fin slank figur

 

stedet er et kendt sted i Valby

 

chancen for at jeg besøger hende igen er meget lille eller slet ikke eksisterende

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

det med æggeuret...det er godt det kun er påske en gang om året ;)

 

godt kæmpet.....m8  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...