Hop til indhold

Recommended Posts

Skal til Amsterdam med nogle venner til maj. Regner dog med at kunne tage ½ dag for mig selv.

 

Men hvad skal man gå efter i Amsterdam. Tænker at red light er opskruet og for turister. Andre forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bestemt ikke anbefale det. Pigerne er vældig søde og tiltalende, når de sidder i vinduet, men når du er kommet ind, og forhænget er trukket for, så får piben en total anderledes lyd, og du bliver afkrævet alle mulige tillægsbeløb.

Det er ganske vist efterhånden mange år siden, jeg var der, men jeg har senere set andre fortælle om lignende erfaringer.

Men gå ikke glemt af en spadseretur i Red District. Det er hyggeligt og en fascinerende oplevelser - og ikke mindst interessant at kigge kunderne - selv om jeg ikke brød om denne ZOO mentalitet blandt mændene.

Men forsøg for guds skyld ikke at tage billeder af pigerne - har hørt om et par eksempler, hvor fotografer kom galt afsted, da et par af pigernes "venner" dukkede op (kan ikke huske detaljerne).

Jeg kom der engang en forårsmorgen ved 9-10 tiden, hvor området begyndte at "vågne på", og de første piger mødte på arbejde  (det er altid de gamle og mindre attraktive piger, der har den første vagt), butikkerne begyndte at lukke op, bageren havde friskbagt brød, solen skinnede og de første kunder sidder inde på coffee-shops og forsøger at få søvnen ud af øjnene med dagens første joint.

Jeg spurgte to betjente om vej til den nærmest coffee shop, og de fulgte mig et stykke af vejen og forklarede mig det sidste stykke  :)
Jeg foretrækker bestemt at nyde morgenstemningen i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekomme, det var så lidt.

​Jamen tak da. Nu er jeg ikke på hver dag, så jeg har først læst dit indlæg nu her. Men god læsning, og lidt hvad jeg havde forventet, så rart at få det bekræftet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med blandet held besøgt Jan Bik "huset" i Amsterdam. www.janbik.nl

Priserne er rimelige, men til gengæld er det ikke hver gang pigerne er lige attraktive. Det koster ikke noget at komme ind og øllet koster ikke meget mere end andre steder uden "extra service", så man kan bare smutte igen hvis ikke der er nogen piger af interesse. Se annonce nedenstående:

Jan Bik  
Amsterdam branch located at Buitenwieringenstraat 3-5 (Branches in most Dutch cities)
Phone 622 2785
Opening hours 12.01am to 6am
Known locally as Jan Bik and without entrance fee. They offer most reasonably priced sex in town. Nice ladies willing and able to provide GFE. A full hour of pleasant sex with a friendly lady at less than 100 euros in a comfortable room is good value for money. No playboy models found here but mature good natured service providers.
 
Jeg kan desuden anbefale Asmara som jeg besøger stort set hver gang jeg er i Amsterdam. Søde og flotte piger og ikke helt urimelige priser. Jeg betalte €160 all inn da jeg besøgte stedet for små 6 mdr siden
 
Asmara asmara.nl
Located at 70 Willem De Zwijgerlaan,
Phone 618 4069
Located quite far from the city centre so a tram is the best way to get to it. On arrival you will be greeted by a woman who will ask if you are a returning customer. Not many girls working here at any one time only around five. The hostess will inform you how many are on and would you like to meet them. Sessions include a sexy massage before moving on to the main course and are times in 30 minute sessions. Rooms have no Jacuzzi  but are clean.

 

God fornøjelse

Mvh B

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...