Hop til indhold
Gæst

Daniella - Nørresundby (vodskov)

Recommended Posts

Gæst

Fandt annoncen på EB. 22 år og ungpigebryster - det lød jo lovende. Jeg booker med kort varsel en halv time med Daniella per sms. Nemt og ukompliceret. 1000kr for en halv time faldt valget på. 1600 for en hel time (så vidt jeg husker) og der skulle betales ekstra, hvis megafransk var noget.

Da jeg når frem tid stedet mødes jeg af frække unge Daniella, der har højhælede sko og en stram kjole på, som kun lig dækker røven. Hun leder mig ovenpå og jeg er, trods varsel om højt trin, ved at falde på vej op af trappen pga den gode udsigt...

I soveværelset ordnes betaling, hvorefter vi i roligt tempo får smidt tøjet. Efter lidt snak går vi i gang med 69er, som også bliver det eneste. Der bliver især stønnet når min finger blidt presser mod 2eren, imens der slikkes. I den modsatte ende et dejligt afslappet blowjob med tilpas god håndaction. Jeg tror jeg var mest optaget af Daniellas smukke krop og glemte for en gangs skyld mig selv, men jeg kom inden længe på den gode måde. Herefter lidt hyggesnak.

Dejligt med en pige der ved hvad hun laver og hvorfor hun gør det + har noget mellem ørene og ikke går på kompromis med egen sikkerhed ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere tid hvor jeg har prøvet at få en aftale i hus med Daniella lykkes det endeligt i dag (har en stram tidsplan) derfor..

hun er sød og meget nem at snakke med. Faldt godt ind i samtalen med det samme.

Gik efter gfe oplevelse og det fik jeg 100%.

 

Kan kun anbefale hende.

(Ps vær ik bange for at spørge hvad man må og har lyst til ) hun bider ik og det gør kun oplevelsen meget bedre.

hilsen losser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...