Hop til indhold
Soren1900

Bly som slavepige

Recommended Posts

Åh, jeg hader ordet "prøvet". Det har sådan en grim kant, som om det er en bil man skal køre en prøvetur med.

 

Jeg er sikker på, at en slavepigeoplevelse med Bly vil være en helt uforglemmelig oplevelse, hvor dit eget begær efter hendes krop og kropsåbninger bliver belønnet fuldt ud.

 

Og denne oplevelse er vel og mærke ikke for førstegangsbesøgende. Man skal gøre sig fortjent til det, ved at have udvist trofasthed og loyalitet overfor hende først.

 

Men du har ret i, at hun er smuk. Næsten overjordisk smuk som en engel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

når jeg skrev "prøvet", var det ikke for at give negative associationer. Jeg mente bare "oplevet", "glædet sig over", "haft oplevelsen af" ... :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det Søren. Men nogle gange sker der ikke noget ved, at man vejer sine ord på en guldvægt. :-P

 

Men held og lykke med dit samvær med Bly. Hun er både en perle, en engel og en diamant i samme person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved det Søren. Men nogle gange sker der ikke noget ved, at man vejer sine ord på en guldvægt. :-P

 

Men held og lykke med dit samvær med Bly. Hun er både en perle, en engel og en diamant i samme person.

​Hold da helt k.... Du er da til at brække sig over, lidt for slesk efter min mening, bevars hun er da sød og køn,men spar os for alt det pjat.....Du kender hende måske personligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hold da helt k.... Du er da til at brække sig over, lidt for slesk efter min mening, bevars hun er da sød og køn,men spar os for alt det pjat.....Du kender hende måske personligt ?

Gab!

Hvorfor må man ikke sige noget pænt om pigerne, uden man skal kritiseres?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Årh Gud, ikke igen! Netop derfor, har jeg frabedt mig anmeldelse fremover. 

Helt ærligt, styr jer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh Gud, ikke igen! Netop derfor, har jeg frabedt mig anmeldelse fremover. 

Helt ærligt, styr jer!

​Det er jo sådan set kun en efterlysning... glæder mig til anmeldelsen :D:D

"2 fast, 2 furious" :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er jo sådan set kun en efterlysning... glæder mig til anmeldelsen :D:D

"2 fast, 2 furious" :D:D 

Når det kan gå så galt INDEN en anmeldelse, hvad skal det så ikke ende med. Freak show! ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slave sex ​freak show ! det er en ny genre :P  

Bræk og pis er i sig selv lidt et freak show. :D :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gab!

Hvorfor må man ikke sige noget pænt om pigerne, uden man skal kritiseres?

​Der er ingen grund til at være så slesk, forstår slet ikke formålet, er det for at score billige point ? virker lidt overfladisk sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der er ingen grund til at være så slesk, forstår slet ikke formålet, er det for at score billige point ? virker lidt overfladisk sorry.

Det du skriver bliver ikke mere rigtigt af, at du gentager det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må endnu en gang anmode om at man ikke afsporer efterlysningerne. Har man ikke et fornuftigt bidrag til trådstarters spørgsmål kan man med fordel undlade at skrive i tråden. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...