Hop til indhold

Sexlivet på plejehjemmet St. Kødlyst, Borebjerg

Featured Replies

Skrevet

Hej

:wub:  :P   :wub:  ;)  :wub:

- hvad kalder Forstanderinden :evil:  de gamles gruppesex på plejehjemmet :)  :wub:  BX  :wub: - - ??  - - - -  blandet saft fra Rynkeby :P 

:wub: :)  ;)   :wub:

- nå BX, - jeg håber du kan tilgive at jeg indlemmede dig i orgiet - ellers må du anmelde mig til Forstanderinden :evil:

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Skrevet

Hej

:wub:  :)  :wub:  ;)  :wub:

- hvad kalder Forstanderinden :evil:  de gamles gruppesex på plejehjemmet :)  :wub:  BX  :wub: - - ??  - - - -  blandet saft fra Rynkeby :P 

:wub: :)  ;)   :wub:

- nå BX, - jeg håber du kan tilgive at jeg indlemmede dig i orgiet - ellers må du anmelde mig til Forstanderinden :evil:

Mange hilsner

Nyder livet

Dry & Crispy, but still tasty :D

Skrevet

Nææh, Forstanderinden er ret streng, noget indremission, så tingene foregår gerne i Skt. Syndestræde Thai Wellness efter aldersrenteudbetalingen, så jeg kan altså ikke forstå, at St. Kødlyst lokalt alligevel omtales som Oldebolle :).

Skrevet
  • Author

Nææh, Forstanderinden er ret streng, noget indremission, så tingene foregår gerne i Skt. Syndestræde Thai Wellness efter aldersrenteudbetalingen, så jeg kan altså ikke forstå, at St. Kødlyst lokalt alligevel omtales som Oldebolle :).

Hej derude på plejehjemmet

- -  hvad fordriver I egentlig tiden med sådan en solrig :)  og lun Laaangfredag? -  har i fået tilladelse til at spille langbold eller bare laaang bolleri :?:

Mange hilsner

Nyder livet

Skrevet

Hej derude på plejehjemmet

- -  hvad fordriver I egentlig tiden med sådan en solrig :)  og lun Laaangfredag? -  har i fået tilladelse til at spille langbold eller bare laaang bolleri :???::

Mange hilsner

Nyder livet

Nogle er i Skt. Syndestræde - vi har jo lige fået aldersrente.

Forstanderinden er på familiebesøg i Tarm og Lem, mens Viceren er hos sin gamle syge moster i Sengeløse.

Der er altså fri bane, så til præstens store fortrydelse er der et boom i flækkens Thai Wellness.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.