Hop til indhold
Nye tider

Sexlivet på plejehjemmet St. Kødlyst, Borebjerg

Recommended Posts

Hej

                                                                                                                      :wub:  :P   :wub:  ;)  :wub:

- hvad kalder Forstanderinden :evil:  de gamles gruppesex på plejehjemmet :)  :wub:  BX  :wub: - - ??  - - - -  blandet saft fra Rynkeby :P 

                                                                                                                       :wub: :)  ;)   :wub:

 

- nå BX, - jeg håber du kan tilgive at jeg indlemmede dig i orgiet - ellers må du anmelde mig til Forstanderinden :evil:

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

                                                                                                                      :wub:  :)  :wub:  ;)  :wub:

- hvad kalder Forstanderinden :evil:  de gamles gruppesex på plejehjemmet :)  :wub:  BX  :wub: - - ??  - - - -  blandet saft fra Rynkeby :P 

                                                                                                                       :wub: :)  ;)   :wub:

 

- nå BX, - jeg håber du kan tilgive at jeg indlemmede dig i orgiet - ellers må du anmelde mig til Forstanderinden :evil:

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Dry & Crispy, but still tasty :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææh, Forstanderinden er ret streng, noget indremission, så tingene foregår gerne i Skt. Syndestræde Thai Wellness efter aldersrenteudbetalingen, så jeg kan altså ikke forstå, at St. Kødlyst lokalt alligevel omtales som Oldebolle :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææh, Forstanderinden er ret streng, noget indremission, så tingene foregår gerne i Skt. Syndestræde Thai Wellness efter aldersrenteudbetalingen, så jeg kan altså ikke forstå, at St. Kødlyst lokalt alligevel omtales som Oldebolle :).

Hej derude på plejehjemmet

 

- -  hvad fordriver I egentlig tiden med sådan en solrig :)  og lun Laaangfredag? -  har i fået tilladelse til at spille langbold eller bare laaang bolleri :?:

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude på plejehjemmet

 

- -  hvad fordriver I egentlig tiden med sådan en solrig :)  og lun Laaangfredag? -  har i fået tilladelse til at spille langbold eller bare laaang bolleri :???::

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Nogle er i Skt. Syndestræde - vi har jo lige fået aldersrente.

Forstanderinden er på familiebesøg i Tarm og Lem, mens Viceren er hos sin gamle syge moster i Sengeløse.

Der er altså fri bane, så til præstens store fortrydelse er der et boom i flækkens Thai Wellness.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...